گزارش جام‌جم از نقش سوخت در آلودگی هوا

بنزین یورو 4 هست؛ نیست؟

تاکید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بر کیفیت بنزین تهران؛

بنزین تولیدی پالایشگاه‌های کشور مطابق با استانداردهای جهانی است

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پاسخ به برخی اظهارنظرها درخصوص کیفیت بنزین عرضه‌ شده در تهران تاکید کرد: بنزین توزیعی در کلانشهرها از جمله تهران که در پالایشگاه‌های کشور تولید می‌شود همگی مطابق با مشخصات استاندارد جهانی و استاندارد یورو۴ است و آلودگی هوای تهران ارتباطی به کیفیت بنزین عرضه‌ شده ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷۷
بنزین تولیدی پالایشگاه‌های کشور مطابق با استانداردهای جهانی است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در این اطلاعیه آمده است:

در پاسخ به ادعای عرضه نشدن بنزین استاندارد در جایگاه‌ها، اعلام می‌نماید به منظور دستیابی به نتیجه بهتر در بررسی جایگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن موضوع، پیشنهاد می‌شود نمونه‌برداری بنزین، انجام آزمایشهای تخصصی و بررسی‌های کارشناسی درخصوص کیفیت بنزین با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش انجام شود تا قبل از هرگونه اظهارنظر بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه کیفیت تمامی بنزین عرضه‌شده در کلان‌شهرها به‌ویژه تهران یورو۴ است، درخواست می‌کند هرگونه مستندات را به این شرکت تحویل تا در اسرع وقت بررسی و پاسخ کارشناسی لازم ارائه شود.

در پایان همچنین لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد بهتر است، برخی مسئولان قبل از آزمایش‌های لازم علمی و فنی، نسبت به هرگونه اظهارنظر دقت لازم را داشته باشند تا زحمات تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان فرآاورده‌های نفتی در تولید و عرضه سوخت باکیفیت تحت‌الشعاع واقع نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها