مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

آتش سوزی در ساختمان وزارت نیرو همچنان ادامه دارد / تخلیه ساکنان ساختمان های اطراف

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از ادامه آتش سوزی در ساختمان وزارت نیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۰۴۴
آتش سوزی در ساختمان وزارت نیرو همچنان ادامه دارد / تخلیه ساکنان ساختمان های اطراف

صدیقه ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به ادامه آتش سوزی در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو به جام جم آنلاین گفت: دیروز بعد از ظهر در بخش بایگانی ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو حریقی ایجاد شد که ماموران آتش نشانی با حضور در محل آن را اطفاء کردند.

ببران در ادامه افزود: متاسفانه لکه‌گیری‌های انجام شده کامل نبود که همین امر باعث شعله ور شدن دوباره آتش در ساعات آغازی شب گذشته در بخش بایگانی این ساختمان شد و مجدد نیروهای امدادی در محل حاضر شدند که از آن ساعت تا کنون روند اطفاء حریق همچنان ادامه دارد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو تاکید کرد: مشکلات دسترسی به محل حادثه برای نیروی‌های امدادی کمی باعث کند شدن روند اطفاء‌ بوده اما هم اکنون – در ساعت انتشار خبر – با کاهش درجه حرارت محیط از 400 درجه به 180 درجه آتش تحت کنترل درآمده است.

این مقام مسئول درباره تلفات جانی این آتش سوزی به جام جم آنلاین گفت: خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشتیم و درباره میزان خسارات ایجاد شده نیز باید پس از اطفاء‌کامل آتش اظهار نظر کرد.

ببران در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی با درنظر گرفتن نگرانی‌های امنیتی برای ساکنین منطقه و همچنین خود افراد ساختمان از شب گذشته اقدام به تخلیه ساکنان تا محدوده ایمن کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها