تحقیقات پلیس تهران برای رازگشایی از مرگ هنرمند خطاط و نقاش ایرانی که در انگلستان فوت شده، آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۶
رازگشایی از مرگ هنرمند ایرانی در انگلستان

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مرد وکیلی با حضوردر دادسرای جنایی تهران از دو پسر خوانده موکلش که محل دفن شوهر اورا نمی‌گویند و اموالشان را تصاحب کرده‌اند، شکایت کرد.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای روشن شدن ماجرا در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

ماموران در نخستین گام به تحقیق از شاکی پرداختند. زن 36 ساله در باره مرگ همسرش که هنرمند خوشنویس و نقاش بود به افسرتحقیق گفت: شوهرم دو پسر از همسر اول خود داشت. من و او 19 سال پیش با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان سه فرزند است. شوهرم مدتی پیش به سرطان کبد مبتلا شد و تحت درمان بود. حتی مدتی فرزندانش او را نزد خود بردند و داروهای مختلف و متادون به او می‌دادند تا درمان شود .

وی افزود: آنها حتی چهار وکالت از پدرشان گرفته بودند تا به کارهای او رسیدگی کنند. سرانجام هم 21 آذر امسال به من گفتند حال شوهر سالخوره‌ام بدتر شده و باید او را برای درمان به انگلستان منتقل کنند. من هم به آنها اعتماد کردم و همراهشان به آن کشور سفر نکردم. بعد از چند روز پسران شوهرم به خانه‌ام آمدند و گذرنامه‌های من و فرزندانم را گرفتند. حتی گفتند می‌خواهند هفت عدد تابلوی نفیس خطاطی‌های شوهرم را که در مجموع 200 میلیون تومان ارزش مالی داشت به امانت ببرند. من هم مدارک و تابلوها را به آنها دادم. آنها دیگر این اموال و مدارک را پس ندادند تا این‌که پسران همسر اول شوهرم، یک گواهی از سفارتخانه ایران برایم آوردندکه در آن نوشته شده بود شوهرم در لندن فوت کرده اما مکان دفن جسد او مشخص نبود. با دیدن این برگه خیلی شوکه شدم و باورم نمی‌شد شوهرم فوت شده و من و سه فرزندمان را تنها گذاشته است. حتی پسرانش به من نگفتند پدرشان را کجا دفن کرده‌اند که حتی برسر مزار او بروم. پسران شوهرم همه اموال او را در اختیار خود گرفته‌اند. بنابراین می‌خواهم درباره مرگ شوهرم تحقیق شود. در این مرحله با دستور بازپرس جنایی قرار شد درباره مرگ مرد هنرمند از دو پسر او تحقیق شود. همچنین بررسی شود مرد ایرانی اگر در انگلستان فوت کرده، کجا دفن شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها