گفت‌وگوی جام جم آنلاین با یک نماینده درباره سفر ظریف به مونیخ

پاسخ ایران به نتانیاهو قاطع خواهد بود/ اتهام زنی اسرائیل مانع دفاع از آرمان فلسطین نمی شود

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه فساد مالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او شب گذشته برای نهمین هفته متوالی ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۳۷۵
اسرائیل علیه نتانیاهو به پا خواست + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه «هاآرتص» نوشت: صدها صهیونیست شب گذشته (شنبه) برای نهمین هفته متوالی در «تل‌آویو» و «تخ تیکوا» علیه فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او تظاهرات برگزار کردند.

علاوه بر این تظاهرات، اعتراضاتی هم در شمال شهر حیفا، عفوله و روش‌پینا گزارش شده است. همچنین گروهی از تظاهرکنندگان هم بیرون از دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه نتانیاهو، خواستار استعفای او شدند. آنها همچنین از سیاستمداران فاسد هم درخواست کردند که پست های خود را رها کنند و به خانه هایشان بروند.

«الیک ران»، رئیس پلیس سابق در یک سخنرانی در تل آویو گفت: نتانیاهو خودش می داند که چقدر در این باتلاق فرو رفته است. من امیدوارم خیلی زود بر اساس قانون او گناهکار شناخته شود و عدالت درباره او اجرا شود.

نتانیاهو متهم به مشارکت در دو پرونده فساد است. یکی از آنها مربوط به دریافت پول و هدایای گران‌بها از تجار ثروتمند است. پرونده دوم هم درباره تلاش وی برای ایجاد یک توافق پنهانی با یک روزنامه صهیونیستی برای نشان دادن چهره سیاسی بهتری از او در سال 2014 است. این درحالی است که او این اتهامات را رد کرده است.

سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، هم پیشتر به استفاده از بودجه دولتی برای پرداخت هزینه‌های شخصی متهم شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها