سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایران سناریوی خاصی برای خروج آمریکایی‌ها از برجام دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران سناریوی خاصی برای خروج آمریکایی‌ها از برجام و حتی همراهی صرف اروپایی‌ها بدون حضور ایالات متحده در برجام را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۸۱
ایران سناریوی خاصی برای خروج آمریکایی‌ها از برجام دارد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اظهارات رییس‌ جمهور آمریکا در نطق سالانه خود مبنی بر اینکه کنگره به اشتباهات اساسی در توافق هسته‌ ای فاجعه‌ بار با ایران رسیدگی کند، گفت: برنامه جامع اقدام مشترک توافقی بین المللی است که باید اجرایی شود و همه کشور‌ها به آن تعهد دارند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کنگره نمی‌تواند در مورد برجام نقصی را برطرف کند لذا باید به هیئت حاکمه آمریکا یادآوری کرد که برجام توافقی بین دولت‌ها است، افزود: اگر ایالات متحده آمریکا به توافق‌های بین المللی که در آن‌ها حضور دارد پایبند نباشد، باید به جامعه جهانی پاسخگو باشد و این مهم نیز در خصوص برجام صدق می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین ترامپ باید بداند که ایران اشتباهات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را تکرار نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد که جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی و سناریوی خاصی برای خروج آمریکایی‌ها از برجام، همراهی اروپایی‌ها با آمریکا در خروج از برجام و حتی همراهی صرف اروپایی‌ها بدون حضور ایالات متحده در برجام را در دستور کار دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس می‌توان گفت که مانع تراشی‌های ایالات متحده مانع از روند اجرای صحیح برجام است و در ادامه روند کاری این توافقنامه تاثیرگذار خواهد بود لذا دولت آمریکا باید بیش از گذشته در بیان نظراتش دقت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها