کد خبر: ۱۱۱۸۳۸۲
چگونه یک وبسایت داشته باشیم ؟

این روز ها دیگر داشتن یک وبسایت مثل ایام قدیم سخت نیست. هر کسی می تواند یک وبسایت برای خودش داشته باشد، یک پزشک برای معرفی خدمات و ارتباط با بیماران، یک استاد دانشگاه برای ارتباط با دانشجویان، یک مغازه دار برای معرفی محصولات یا شاید خودتان در فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی باشید و بخواهید وبسایتی جهت فروش محصولات و خدمات تان راه اندازی نمایید.

اگر بخواهیم وبسایتی داشته باشیم، از کجا شروع کنیم و چگونه این کار ار انجام دهیم ؟؟؟

هر وبسایتی در ابتدا می بایست طراحی و کد نویسی شود، پس در ابتدا باید طرح و برنامه خود را مشخص کنید و سپس 2 راه پیش رو دارید:

  1. خودتان اقدام به طراحی و ایجاد وبسایت تان نمایید
  2. اطراحی وبسایت تان را به یک مجموعه دارای تخصص در این زمینه بسپارید تا وبسایت مورد نظرتان را مطابق نیازمندی هایتان طراحی کنند

اگر خودتان بخواهید وبسایت تان را طراحی کنید، همین حالا دست به کار شوید و مقدمات طراحی سایتتان را بچینید و اگر می خواهید پروژه طراحی وبسایت تان را به یک مجموعه برون سپاری کنید، مجموعه وب نهاد به نشانی webnahad.com مورد توجه بسیاری از شرکت ها و برند های معروف و معتبر می باشد که می توانید با تماس با شماره 02166954223 به صورت رایگان از کارشناسان مشاوره گرفته و پروژه طراحی وبسایت تان را با خیال راحت برون سپاری نمایید.

بعد از طراحی سایت ...

بعد از طراحی وبسایت شما مقداری پرونده و پوشه و یک پایگاه داده دارید که شامل محتویات وب سایت تازه طراحی شده تان است، لذا می بایست این پرونده های را در مکانی در محیط وب بارگزاری نمایید تا بازدید کنندگان تان بتواند از سراسر دنیا از وب سایت تان بازدید نمایند، به این مکان که محتویات وبسایت تان در آن قرار می گیرد "هاست" و آدرسی که برای وبسایت تان در نظر گرفته اید "دامین یا دامنه" نام دارد.

لذا تا اینجا متوجه شدیم، اگر بخواهیم وبسایتی داشته باشیم باید ابتدا آن را طراحی و سپس اقدام به خرید هاست و دامنه نموده و وبسایت طراحی شده مان را روی آن بارگزاری نماییم.

(هاست و دامین را نیز می توانید از هاستینگ وب نهاد به نشانی www.webnahad.net تهیه نمایید(

البته نگران نباشید، اگر امر طراحی وبسایت تان را برون سپاری نموده باشید، معمولا مجموعه طراحی کننده ، خود اقدام به بارگزاری وبسایت تان می نماید، لذا شما لازم نیست که بابت مسائل فنی نگران باشید.

در آخربه این نکته اشاره کنیم که هر شخص یا مجموعه ای با هدفی تقریبا مشخص، اقدام به طراحی سایت برای خود یا مجموعه اش می نماید "که در محیط وب دیده شود"

و این را بدانیم که هیچ کسی بدون اینکه آدرس سایت شما را داشته باشد، خود به خود وارد سایت شما نمی شود پس باید روی وبسایت و برند خود در محیط اینترنت تبلیغات کنید تا باعث شود بازار هدف شما، شما را بشناسند، از وبسایت تان بازدید کنند و در آخر با شما تماس بگیرند یا محصولات و خدمات تان را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، بهینه سازی سایت و سئو سایت تان است که مسبب جذب بازدید کننده طبیعی از سمت موتور های جستجوگر مانند گوگل می شود.

"چه تبلیغی بهتر از اینکه شخصی دنبال خدمات یا محصول مرتبط با صنعت شماست، مستقیم به سایت شما هدایت شود؟"

لذا پس از طراحی سایت، سئو سایت نیز فراموش نشود تا بتوانید بهره وری مناسب و دلخواه خود را از سایت تان داشته باشید.

اگر تصمیم به برون سپاری موارد فوق الذکر گرفتید و یا در این زمینه ها سوالی ذهن شما را مشغول کرده است ، مجموعه وب نهاد به نشانی اینترنتی www.webnahad.com و خط ویژه 02166954223 آماده ارائه مشاوره رایگان به متقاضیان و انجام پروژه های فوق، پیشنهاد می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها