به دلیل ادامه بارش برف و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود، همچنین پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تا ساعت ۸ صبح فردا فعلاً متوقف است.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۳۰
توقف پروازهای فرودگاه امام (ره) تا ۸ صبح فردا/ پروازهای مهرآباد انجام نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، از شب گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) کنسل شده است و نشست و برخاستی در این فرودگاه‌ها انجام نمی‌شود.

البته بعدازظهر امروز برای دقایقی دید افقی در فرودگاه مهرآباد مناسب‌تر شد که هواپیمای حامل معاون اول رئیس‌جمهور توانست در مهرآباد به زمین بنشیند،‌ اما به دلیل نبود دید کافی و ارتفاع ایمنی پرواز فعلاً نشست و برخاست در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی(ره) امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در این باره می‌گوید به دلیل بارش برف و کولاک شدید و کاهش دید افقی پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) فعلاً تا ساعت ۸ صبح فردا نهم بهمن‌ماه متوقف خواهد بود.

به گفته کاشانی عملیات برف‌روبی سطوح پروازی و معابر مقابل ترمینال همچنان در حال انجام است و قطعاً با افزایش دید افقی و بهبود شرایط جوی اعزام و پذیرش پروازها از سر گرفته می‌شود.

بنابراین گزارش مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره‌ تلفن‌های ۰۹۶۳۳۰ و ۰۲۱۵۱۰۰۱ تماس بگیرند.

بنابراین گزارش همچنین در فرودگاه مهرآباد نیز دید افقی به حدود ۳۰۰ متر سیده است و دمای هوا نیز تا ۵ درجه زیر صفر کاهش یافته است.

به گفته مسئولان فرودگاه مهرآباد بعدازنظر امروز نیز کارشناسان با بررسی شرایط مختلف باند و همچنین دید افقی به این نتیجه رسیدند که فعلاً شرایط برای نشست و برخاست ایمن هواپیماها فراهم نیست.

مسافران مهرآباد نیز قبل از عزیمت به فرودگاه حتماً با شماره‌ تلفن‌های ۱۹۹ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها