معاون سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد:

تعطیلی روز دوشنبه تهران در انتظار تایید دولت

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که دستکم 20 استان درگیر بارش برف هستند و سازمان مدیریت بحران کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته اخطاریه لازم در این زمینه را به تمامی دستگاه‌ها ارائه کرده بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۹۵
تعطیلی روز دوشنبه تهران در انتظار تایید دولت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مرتضی اکبرپور با اشاره به وضعیت بارش برف در تهران و دیگر استان‌های کشور گفت: از روز چهارشنبه با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در 20 استان کشور از جمله تهران، سازمان مدیریت بحران هشدارهای لازم را به دستگاه‌های مربوطه داده و از آنها خواسته بود که در برابر برف آمادگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقدامات تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این زمینه بررسی خواهد شد، افزود: تمامی دستگاه‌ها باید درباره اقدامات و عملکرد خود در خصوص برف پاسخگو بوده و گزارشی از آنچه که انجام داده‌اند و دلایل اقداماتی که منجر شده تا نتوانند یک سری کارها را انجام دهند، تشریح کنند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور درباره اینکه آیا احتمال دارد که فردا تهران به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شود؟ گفت: این موضوع از سوی استانداری باید به هیات دولت ارائه شود و در آنجا در این زمینه تصمیم گیری‌های لازم انجام شود.

اکبرپور درباره وضعیت امدادرسانی در شهرهای کشور نیز گفت: تا کنون مورد حادثه مستقیم ناشی از برف نداشته‌ایم. البته شب گذشته در تهران و در جاده تهران – قم محدوده حسن آباد چندین خودرو در برف زمین گیر شدند که با توجه به اینکه این خودروها فاقد تجهیزات زمستانی بودند و همچنین تراکم شدید خودروها در منطقه سبب اخلال در ترافیک این منطقه شد که در حال حاضر عملیات در این محدوده ادامه دارد.

وی با اشاره به انسداد بخش‌هایی از معابر مواصلاتی استان البرز به تهران نیز گفت: در بخش‌هایی از گرمدره و وردآورد نیز تعدادی خودرو در برف مانده بودند که عملیات در این زمینه نیز ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها