کارشناس سازمان هواشناسی:

بهمن و اسفند پر بارشی خواهیم داشت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد

ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای شمالی و شمال غربی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ هنگام تردد در محورهای شمالی و شمال غربی ضروری است.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۹۶
ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای شمالی و شمال غربی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اینکه محور پونل به خلخال در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، تصریح کرد: بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در محور کناره در استان مازندران نیز گزارش شده است، گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان خوزستان مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در محور کرج – تهران، پل فردیس و پل کرج نیمه سنگین است.

رحمانی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از فردا وارد استان‌های شمالی و شمال غربی کشور می‌شود، تاکید کرد: با توجه به بارش برف، محورهای استان‌های شمالی و شمال‌غربی به ویژه در شب لغزنده خواهند بود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به حجم بارش‌ها در محورهای کوهستانی نیاز به زنجیر چرخ برای تردد وجود دارد، بنابراین به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها