معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس آخرین جزییات آتش‌سوزی در مخزن ذخیره مواد نفتی غرب بندرعباس را شرح داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۰۵
آتش سوزی مخزن مواد نفتی بندرعباس مهار شد

به گزارش جام جم آنلاین، حسن امینی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص آتش‌سوزی ظهر امروز در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس، افزود: در ساعت 22 امشب آتش تحت کنترل آتش‌نشانان قرار گرفت و مهار شد.

وی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان جهت اطفای کامل حریق همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات جداسازی مواد اشتعال‌زا انجام‌شده و حریق به‌طور کامل مهارشده است اما پیش‌بینی می‌شود اطفای حریق تا پایان امشب ادامه داشته باشد.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: در ساعت 13:09 امروز (4 بهمن) در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس آتش‌سوزی عظیمی رخ داد که منجر به فوت و مصدومیت چند نفر از کارکنان شد.

امینی زاده با بیان اینکه آتش‌نشانی بندرعباس با تمامی توان در این عملیات حضور دارد، اظهار کرد: تیم‌های آتش‌نشانی از مجتمع کشتی‌سازی و پالایشگاه نفت بندرعباس به همراه آتش‌نشانی بندرعباس در این عملیات حضور دارند.

وی ادامه داد: تا ساعتی پیش، پیش‌بینی می‌کردیم عملیات اطفای حریق به پایان برسد اما به دلیل وزش باد و تغییر جهت آتش، عملیات اطفا زمان‌بر شده است.

این مقام مسئول در پایان در خصوص پیش‌بینی زمان اطفا کامل این آتش‌سوزی، افزود: در صورت مهیا بودن شرایط دو تا سه ساعت دیگر این آتش سوزی مهار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها