سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۳ طبقه در خیابان ظفر خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۴۷
نجات ۵۰ نفر از میان دود و آتش در خیابان ظفر تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سید جلال ملکی با اشاره به اینکه ساعت ۱۰:۱۴ صبح امروز آتش سوزی در ساختمانی در خیابان ظفر به سامانه آتش نشانی اعلام شد، افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان ۳ طبقه با کاربری پارکینگ، تجاری و اداری بود که ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا در پارکینگ دچار حریق شده بودند.

وی افزود: دود گسترده ای از محل آتش سوزی ساطع شده بود به طبقات بالا و ساختمانهای مجاور نفوذ کرده بود و اطلاعاتی مبنی بر محبوس بودن افراد در طبقات بالا و ساختمان‌های مجاور به دست آمد. آتش نشانان بلافاصله اقدام به خارج کردن افراد محبوس شده کردند. همچنین گروه دیگری از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش به طبقه منفی یک پارکینگ مراجعه کردند و قبل از اینکه آتش به خودروهای دیگر نفوذ کند، شعله ها خاموش و خودروهای آتش گرفته از محل خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی علت بروز آتش سوزی هستند، گفت: حدود ۵۰ نفر از طبقات فوقانی و ساختمانهای مجاور به سلامت از میان دود و آتش خارج شدند و موردی از مصدومیت یا فوتی نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها