پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج و گرد و خاک در استان های جنوبی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۱۶
گرد و غبار در استان های جنوبی / بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان شاهد هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی ادامه داد: همچنین شاهد بارش باران در استان خراسان شمالی (اکثر محورها) و استان خراسان جنوبی(محورهای طبس-یزد و طبس-دیهوک) هستیم.

وی با اشاره به کولاک و یخ زدگی نیز گفت: کولاک و یخ زدگی نیز در استان گیلان (محورهای اسالم-خلخال و پونل-خلخال) وجود دارد که ضروری است راننده ها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی به مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل (اکثر محورها)، استان اصفهان (محور داران-الیگودرز)، استان آ.شرقی (محور کلیبر-خدافرین) و استان زنجان (محور بیجار-همدان) اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: همچنین شاهد گرد و خاک همراه با کاهش دید در استان های بوشهرو خوزستان (اکثر محورها) و وزش باد در استان خراسان شمالی (اکثر محورها) هستیم.

وی با اشاره به ترافیک آزادراه کرج نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از حصارک تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها