وزیر اطلاعات گفت: مدیریت و کنترل اغتشاشات در مدت زمان اندک، موجب اقتدار و عظمت نظام شد، اما باید با واکاوی علل حوادث، از بروز مجدد آن جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۱۱
اقتدار نظام در مدیریت اغتشاشات اخیر به جهانیان اثبات شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقتدار نظام در مدیریت اغتشاشات اخیر به جهانیان ثابت شد، اظهار داشت: مدیریت اغتشاشات اخیر بیانگر اقتدار و عظمت نظام است.

وی عنوان کرد: باید علل این حوادث بررسی شود و از وقوع این گونه حوادث در آینده جلوگیری شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به بزرگنمایی رسانه های خارجی در ایجاد اغتشاشات اخیر، ادامه داد: دشمن از تمام ظرفیت های رسانه ای خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده بود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: وحدت و همدلی در کشور تمام توطئه های دشمن را خنثی می کند.

اجرای عدالت از مهمترین وظایف حکومت اسلامی است

وزیر اطلاعات در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات به مردم حق مردم است و باید تلاش کرد که خدمات با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: جلب رضایت عمومی با امکانات مادی مقدور نیست بلکه باید با خوش رفتاری و محبت و مهربانی و ارائه خدمات مناسب رضایت مردمی را ایجاد کرد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: اجرای عدالت، تامین امنیت و معیشت مردم از وظایف حکومت اسلامی است و باید مشکلات مردم در تمام حوزه ها و بخش ها حل شود.

وی ادامه داد: خدمت به مردم توفیق الهی است که نصیب مدیران و مسئولان شده است و باید مدیران و مسئولان تلاش کنند که رضایت پروردگار مهمترین هدف آنها باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری برای مردم و متعلق به مردم هستند، افزود: باید جزیی از مردم باشیم تا بتوانیم وظیفه خود را در خدمتگزاری به آنان ادا کنیم.

علوی در پایان با تقدیر از زحمات نیروهای اطلاعاتی، مدیرکل جدید این نهاد انقلابی در چهارمحال و بختیاری را منصوب و معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها