معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام های جدید دانشگاهیان به عتبات عالیات از روز شنبه اول بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۷۹
اعزام دانشگاهیان به عتبات از اول بهمن

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، محمد زارع گفت:هجدهمین دوره اعزام زائران دانشگاهی به عتبات از روز شنبه اول بهمن ماه امسال انجام می شود.

وی گفت: در این دوره از اعزام ها که تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، ۱۷ هزار نفر از دانشگاهیان کشورمان در کاروان های مختلف از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود:از چندی قبل، پروازهای نجف به دلیل افزایش نرخ گذاری برای شرکت های هواپیمایی لغو شد و کلیه پروازهای عتبات به مقصد فرودگاه بغداد انجام خواهد شد و دانشگاهیانی که به صورت هوایی اعزام شوند، رفت و برگشت شان از این فرودگاه خواهد بود.

زارع همچنین درباره تعداد روزهای سفر در این دوره از اعزام های عتبات نیز گفت: سفرهای زمینی این دوره حدود ۹ روز و سفرهای هوایی ۷ روزه است و همچنان بدنبال افزایش روزهای حضور زائرین در کاظمین هستیم.

وی افزود:در این دوره، روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام خواهند شد و اولین کاروان هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز شنبه اول بهمن ماه از استان های قزوین و خراسان جنوبی به عتبات عالیات مشرف می شوند.

زارع گفت: زائرین دانشگاهی در دو هتل در شهر نجف و دو هتل در کربلای معلی اسکان داده می شوند و برنامه هایی که برای آنها تدارک دیده شده است یکسان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها