دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با اشاره فرصت اندک باقی مانده تا پایان مهلت ثبت نام در بزرگترین آزمون حفظ ومفاهیم قرآن از ثبت‌نام بیش از 84 هزار نفر در این آزمون ملی تا روز شنبه 23دی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۰
رقابت 84 هزار نفر در یک آزمون قرآنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی؛ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت وگویی با اشاره به اینکه بزرگترین آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم 10 اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در26 رشته قرآنی برگزار خواهد شد تصریح کرد : شمار علاقه مندان و ثبت نام کنندگان در این آزمون سراسری که از هجدهم آذرماه آغاز شده است، امروز شنبه به بیش از 84361 نفر رسید که اصفهان در میان استانها،قم در میان شهرها و موسسه امیرالمومنین (ع) کاشان در میان موسسات قرآنی پیشتاز هستند. رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تاکید کرد : علاقه مندان تا 30 دی ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون در به سایت www.quranedu.ir مراجعه ودر رشته دلخواه خود ثبت‌نام کنند.

حسینی افزود: همچنین ویژه برنامه تلویزیونی «فهم زبان قرآن» از شنبه 23 دی ماه از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه تلویزیونی با هدف آموزش فهم و درک معانی قرآن با محوریت کتاب «درسنامه فهم زبان قرآن» که یکی از منابع اصلی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در تاریخ 10 اسفند است، تولید و بازپخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها