نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از اعلام شروط رییس‌جمهور کشورش برای ادامه اجرای برجام با طرح ادعاهایی علیه ایران، گفت: ما در سازمان ملل به دنبال تقویت اقدامات علیه فعالیت‌های موشکی و بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه هستیم.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۵۶
بیانیه هیلی در حمایت از شروط ترامپ برای برجام

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نیکی هیلی پس از آنکه دونالد ترامپ هم‌زمان با تمدید تعلیق تحریم‌های ایران، بیانیه‌ای را نیز در خصوص توافق هسته‌ای و ایران منتشر کرد، در بیانیه خود گفت: رییس‌جمهور یک اقدام قاطع اتخاذ کرد تا مشخص کند که آمریکا به پایبندی به متن توافق هسته‌ای با ایران ادامه می‌دهد، اما رفتار خطرناک و بی‌ثبات کننده ایران را تحمل نخواهد کرد. ما از دیگر کشورها نیز انتظار داریم که به ما بپیوندند.

وی با انتشار این بیانیه‌ به تکرار ادعاهای بی‌اساس و خصمانه واشنگتن علیه کشورمان پرداخت و گفت: ما در سازمان ملل به دنبال یک همکاری بین‌المللی جدید برای تقویت اقدامات علیه فعالیت موشکی ایران، تقویت محدویت‌های تسلیحاتی که ایران آنها را نقض می‌کند، مقابله با حمایت ایران از تروریسم و ادامه تمرکز بر نقض حقوق بشر در ایران هستیم.

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: تمامی این گام‌ها می‌تواند خارج از توافق هسته‌ای برداشته شود اما اگر نتوانیم به یک اتفاق نظر بین‌المللی روی این مسائل برسیم بیش از پیش مشخص خواهد شد که توافق هسته‌ای یک مانع برای صلح است. ما نباید به ایران اجازه دهیم از توافق هسته‌ای به عنوان پوششی برای نقض قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها