شرکت فیلمسازی سونی این روزها در حال مذاکره با وین دیزل است، تا نظر مساعد او را برای بازی در بلادشات جلب کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۱۶
وین دیزل ابرقهرمان تازه سینما

این اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه با همکاری شرکت مستقل فیلمسازی والیانت تهیه می‌شود. قبل از این، شرکت سونی با بازیگرانی همچون جیمز مک آوی، جیک گیلنهال، مارک والبرگ، اسکار ایساک و نیکلاس هولت برای بازی در این فیلم مذاکره کرده بود، اما مدیران سونی به این نتیجه رسیدند که ایفای نقش کاراکتر اصلی فیلم خود را به دست یک ستاره سرشناس بسپارند.

رسانههای گروهی در روزهای پایانی سال 2017 از دیزل به عنوان پردرآمدترین بازیگر سال اسم بردند. این قهرمان اکشن پیش از این از علاقهاش برای بازی در فیلمهای کمیک استریپی صحبت کرده بود. هنوز معلوم نیست او دعوت تهیهکنندگان بلادشات را میپذیرد یا نه، اما نزدیکان بازیگر از رضایت او خبر میدهند.

به نوشته امپایر آنلاین، داستان مصور بلادشات، سال 1992 توسط کوین ون هوک و ایول گیچت خلق شد. کاراکتر محوری این داستان به نام بلادشات، یک سرباز مجروح است که پس از تزریق یک دارو به خونش، توانایی مافوق تصور کسب میکند. او که دائما حافظهاش را از دست میدهد، تلاش میکند تا هویت و توانایی ویژهاش را دوباره پیدا کند.

داستان بلادشات در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق میافتد و شخصیت اصلی آن، مجبور به نبرد با نیروهای پرقدرت غیرانسانی میشود. شرکت سونی سه سال قبل هم قصد داشت، نسخه سینمایی بلادشات را تولید و آن را در سال 2017 اکران عمومی کند، اما در شرایط تازه، این اکشن ماجراجویانه، زودتر از تابستان 2019 به روی پرده سینماها نخواهد رفت. کلید فیلمبرداری اولین قسمت بلادشات، اواخر فصل تابستان 2018 زده میشود. احتمالا تیم میلر سازنده ددپول، پشت دوربین این فیلم قرار خواهد گرفت.

کیکاوس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها