رییس جمهوری، یکی از بزرگ ترین خدمت‌ها به کشور و ملت را تلاش در راستای تولید و ایجاد شغل آبرومند برای جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی باید در مسیر تولید و اشتغال بیشتر در کشور و معرفی محصولات و برندهای تولیدی ایران به جهانیان بر تلاش هایشان بیفزایند.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۵۹
تاکید روحانی بر ایجاد شغل آبرومند برای جوانان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه درنشستی سه ساعته با جمعی از صادرکنندگان عمده کالاهای غیرنفتی که مسئولان اقتصادی دولت نیز در آن حضور داشتند، افزود: تلاش صادرکنندگان غیرنفتی برای ایجاد تنوع و اعتماد به محصولات صادراتی ایران، اقدامی ضروری و ارزشمند و درخور تحسین است.

وی دستیابی به بازارهای صادراتی و در عین حال حفظ این بازارها را موضوعی بسیار مهم در افزایش تولید و صادرات کشور و در نتیجه اشتغالزایی برشمرد و یادآور شد: سرعت عمل در دستیابی به بازارهای صادرات و توجه دقیق به سلامت و کیفیت کالاهای تولیدی با هدف حفظ بازار صادراتی بسیار مهم است چرا که اگر این سرمایه اعتماد بازارهای صادراتی به یک برند و محصول تولیدی تضعیف شود، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود.

رییس جمهوری تصریح کرد: در صادرات یک محصول آنچه بسیار مهم است توجه ویژه به خواست مصرف کننده و حفظ اعتماد او به کالاهای تولیدی است. اینکه کالایی با برند ایرانی مورد اعتماد جهانیان باشد ، افتخاری برای همه ما است و این خود می تواند تبلیغی ارزشمند برای کشور و به مفهوم تعهد به اخلاق و ایمان تولید کننده ما ‌می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، جستجوی راه های صرفه جویی در منابع بویژه آب، کاهش هزینه ها و ایجاد اعتماد به سرمایه گذاری را امری مهم برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها