سخنگوی کمسیون تلفیق بودجه ۱۳۹۷ تشریح کرد:

راهکار مجلس برای جلوگیری از افزایش قیمت بنزین

جزییات جلسه نمایندگان مجلس با وزرا در گفت وگو با جام جم آنلاین

دولت خود را به مردم نزدیک کند/ واکاوی علل اصلی ناآرامی

یک نماینده مجلس به تشریح جزییات نشست امروز نمایندگان با مسئولان امنیتی کشور پرداخت.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۹۶
دولت خود را به مردم نزدیک کند/ واکاوی علل اصلی ناآرامی

جلال میرزایی در گفت وگو با جام جم آنلاین در خصوص محورهای نشست امروز نمایندگان مجلس با مسئولان امنیتی کشور گفت: در این جلسه وزرای کشور –اطلاعات و رییس سازمان صدا و سیما به سخنرانی پرداختند که حجت الاسلام سید محمود علوی گزارشی توصیفی از آنچه طی چند روز اخیر در کشور مبنی بر اعتراضات در چند شهر رخ داده را ارایه کرد و به علل و ریشه های ناآرامی ها پرداخت.

وی افزود: در این نشست عبدالرضا رحمانی فضلی تاکید کرد در یکی دو روز گذشته تجمعی از سوی معترضان صورت نگرفته و غائله پایان یافته است.

میرزایی با اشاره به سخنرانی چند تن از نمایندگان مجلس در این جلسه خاطر نشان کرد: عمده مباحث نمایندگان این بود که دولت باید علل این اتفاقات را مورد توجه قرار داد و آنچه به مطالبات صنفی و اقتصادی مردم مربوط می شود را حل و فصل کند. بعلاوه آنها تاکید داشتند دولت باید بیش از این خود را به مردم نزدیک کند و خواست اقشار جامعه را مورد توجه و اهتمام ویژه قرار دهد.

وی تصریح کرد: در این نشست بر عامل اختلافات سیاسی در کشور بعنوان یکی از عوامل تحریک معترضین اتفاق نظر وجود داشت و عنوان شد متاسفانه برخی از مسئولان و چهره های سیاسی به بزرگ نمایی مشکلات از منظرهای مختلف پرداخته اند و این امر موجبات نارضایتی مردم را بیش از پیش فراهم کرده است.

میرزایی ادامه داد: هر دو وزیر کشور و اطلاعات آحاد جامعه را به آرامش دعوت کرده و اظهار داشتند که اکنون بحران چند روز اخیر مدیریت شده است و ما باید با انسجام و وحدت جلوی نفوذ عناصر خارجی به برخی شکاف های موجود صحنه سیاسی کشور را بگیریم و همدلی درونی امروز از هر موضوعی در جهت پیشرفت و توسعه کشور واجب تر است.

این نماینده مجلس یادآور شد: در این جلسه مشخص شد طبق بررسی ها گرانی های اخیر تنها عامل ناآرامی های اخیر نبوده و مجموعه مولفه هایی همچون اختلافات سیاسی دورن کشور- سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات – معوقات مالی اعتباری و بیکاری جوانان بر رویدادهای چند روز اخیر کشور دامن زده است و مقرر شد دولت و مجلس بیش از پیش مطالبات مردم را رصد و در جهت حل مشکلات اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها