نزاع و درگیری دو پسرعمو با مرگ یکی از آنها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۱۲
نزاع پسرعموها با قتل پایان یافت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، وقوع یک درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم به کلانتری 161 ابوذر اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی پرونده در اختیار دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت مشخص شد جوانی افغان به نام «اسماعیل» 23 ساله پس از مراجعت به محل سکونت پسرعمویش به نام «علیرضا» 24 ساله در خیابان زمزم، ابتدا با او درگیری لفظی پیدا کرده و در ادامه علیرضا به داخل خانه رفته و پس از برداشتن چاقو از داخل آشپرخانه، مجددا به در منزل آمده و اینبار پسرعمویش (مقتول) را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و به قتل می رساند.

کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول با یکدیگر در یک شرکت خدماتی به عنوان کارگر مشغول به کار بوده ؛ حدود دو هفته پیش از جنایت، درگیری بین آنها از محل کارشان آغاز و طی این مدت نیز بارها با یکدیگر درگیری داشتند.

در تحقیقات مشخص شد که مقتول در روز جنایت با قاتل تماس تلفنی داشته ؛ به او فحاشی کرده و در ادامه به محل سکونت قاتل مراجعه می کند که همین کشمکش های چند روز گذشته و نهایتا فحاشی های مقتول، انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرعمویش شده است.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، هماهنگی های لازم با کلانتری 161 ابوذر انجام تا در صورت شناسایی متهم پرونده بلافاصله اقدام به دستگیری وی کنند؛ محل سکونت متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفته و نهایتا علیرضا در زمان مراجعت به محل سکونتش توسط مأموران کلانتری دستگیر و در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهم با قرار بازداشت موقت و به دستور بازپرس پرونده و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها