فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:

توزیع بسته‌های معیشتی یلدای مهدوی به همت ناحیه مقاومت بسیج باشت

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن برخورد قاطع با آشوبگران و فرصت طلبان باید مسئولان کشور و نمایندگان چشمانشان را در برابر خواسته های به حق مردم باز کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۲۸
مسئولان چشمانشان را در برابر خواسته های مردم باز کنند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، داود محمدی در خصوص حوادث اخیر در کشور و استان بیان کرد: باید بپذیریم ما یک تعدادی درخواست به حق از ناحیه مردم داریم که باید برای حل آنها چاره اندیشی کنیم و چشم بستن بر حقایق حلال مشکلات نیست.

وی افزود: مردم از نظر اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی مواجهند که باید با جدیت به آن بپردازیم و بدانیم فراموش کردن خواسته ها منطقی نیست.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه روسای کمیسیونهای مجلس با رئیس مجلس قرار شد کانون حل مشکلات مردم با دولت همین مجلس باشد و ما با جدیت مشکلات مردم را بررسی کنیم و برای آن تدبیر و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: البته در این میان باید کسانی که به اموال عمومی آسیب می رسانند و به مردم ضرر می زنند و اموال دولتی و مردم را تخریب می کنند که در هیچ نظامی پسندیده نیست محکوم شده و با جدیت برخورد شود.

اعتبارات اشتغال افزایش یافت

محمدی گفت: با صحبت رئیس جمهوری و روسای کمیسیون ها تاکید شد منابع خوبی در سال ۹۷ برای اشتغال و معیشت مردم پیش بینی کنیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: سران سه قوه در جریان امور هستند و عزم جدی دارند با انسجام و وحدت گام اساسی برای حل مشکلات بردارند.

وی در پاسخ به این سوال چه تغییراتی باید از سوی مسئولان ایجاد شود تا مشخص شود گامی برای حل مشکلات برداشته شده افزود: در مجلس شورای اسلامی با تاکید رئیس مجلس بنا داریم نگذاریم به مردم فشار وارد شود لذا تعرفه های آب، برق و گاز و سیاری امور مانند سال جاری است و افزایش نخواهد یافت.

هزینه خدمات افزایش نخواهد یافت

محمدی تصریح کرد: همچنین در بودجه برای ۷۰۰ هزار شغل پیش بینی شده بود که امسال برای ۹۰۰ هزار شغل پیش بینی لازم صورت گرفته تا بخشی از نیازها تامین شود.

وی اضافه کرد: همچنین برای گرانی حامل های انرژی در صحن مجلس بحث خواهد شدتااز آن جلوگیری شود ودر مورد یارانه ها با قاطعیت اعلام می کنیم که همه کسانی که نیازمند باشند از یارانه استفاده خواهند کرد و یارانه نیازمندان به هیچ وجه قطع نخواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص خبر افزایش حقوق نمایندگان هم اظهارداشت: این خبر از ابتدا کذب محض بود و صحت نداشت و احساسات مردم را برانگیخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها