استاد دانشگاه و زن متاهل که پس از افشای ارتباط پنهانی‌شان به اعدام محکوم شده بودند، با رد حکم در دیوان عالی کشور، به شلاق، تبعید و انفصال از خدمت محکوم شدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۲
تبعید و شلاق مجازات رابطه پنهانی زن خیانتکار و استاد

به گزارش جام‌جم، اواخر دی 94 مردی با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران گفت: از مدتی قبل به رفتارهای همسرم سوسن مشکوک شدم. در خانه دوربین کار گذاشتم و پس از بازبینی آن تصاویر سوسن و مردی غریبه را دیدم. با ثبت این شکایت، تحقیقات کارآگاهان آغاز و مشخص شد سوسن که کارمند یکی از وزارتخانه‌هاست برای انجام یک پروژه درسی با استاد دانشگاه خود به نام «محمود» دوست شده و با او ارتباط پنهانی برقرار کرده است.

با کشف این مدارک، سوسن و محمود دستگیر شدند و در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

هر دوی آنها منکر ارتباط پنهانی شدند، اما قضات براساس مدارک موجود و فیلم دوربین مداربسته، هر دو متهم را مجرم تشخیص داده و به اعدام محکوم کردند.

این حکم با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور رفت و قضات شعبه یازدهم آن را رد کردند و برای رسیدگی مجدد در اختیار شعبه پنجم دادگاه قرار دادند.

در دومین جلسه دادگاه، هر دو متهم بار دیگر خود را بی‌گناه دانستند. سپس قضات وارد شور شدند و هر دوی آنها را با تبرئه از زنای محصنه، به 99 ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم کردند. استاد دانشگاه همچنین به دو سال تبعید در شهری دورافتاده محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها