مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: در روز دوشنبه بعدازظهر شاهد باد و بارش باران خواهیم بود و آلودگی هوا مقداری کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۰۸۴۵۶
باد و باران از روز دوشنبه بعدازظهر/ از هفته آینده از آلایندگی ها خبری نخواهد بود
احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی کشور اظهار داشت: کماکان ما آلودگی هوا را امروز و فردا شاهد خواهیم بود. این در حالی است که از روز دوشنبه بعدازظهر وزش باد شروع می شود و در روز سه شنبه بارش باران را شاهد خواهیم بود و در روز چهارشنبه هوا پایتخت مطبوع خواهد شد. و به این ترتیب از غلظت های آلایندگی هوای پایتخت کاسته خواهد شد.
وی در ادامه گفت: موجی از ابرهای باران زا در حال ورود به کشور است. پیش بینی ها نشان داده که در روز پنج شنبه و جمعه مجدداً یک موج بارشی وارد می شود این چنین که پیش بینی شده کل این بارش ها چندان زیاد نخواهد بود. اما جای امیدواری است که همین مقدار کم هم از حجم آلایندگی خواهد کاست.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی خبر از بارش های احتمالی هفته آینده گفت: در هفته آینده مثل آلودگی هوا این هفته را نخواهیم داشت. بنابراین با وجود موج های بارشی مختلف از شدت آلایندگی ها که در این هفته شاهد بوده ایم، کمی کاسته خواهد شد.
به گفته وظیفه این در حالی است که در ارتفاعات البرز بارش برف و در شرق بارش باران و عمدتاً در شمال شهر و مناطق جنوبی که به صورت پراکنده تحت تاثیر قرار می دهد.
نعمت الله سوری- جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها