عضو شورای شهر تهران در رابطه با خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره موش‌های آدمخواری که پس از زلزله کابوس خواهند شد گفت: وسعت مسئله به این حد نیست که شایعه سازی می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۱۹۴
از شایعه تا واقعیت ماجرای موش های آدمخوار پایتخت! / شورای شهر از شهرداری گزارش خواست
ناهید خداکرمی یک عضو کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار داشت: در کمیسیون محیط زیست گزارشات اقداماتی که شهرداری تا به امروز در خصوص از بین بردن جوندگان انجام داده اند، را از آنها خواستیم و منتظریم در هفته آینده این گزارشات را بدهند. و حتما سازمان محیط زیست و هم شهرداری ملزم خواهند بود که به نحو احسن، در مورد از بین بردن این جوندگان اقدام کنند.
وی در ادامه گفت: گزارش اولیه بدست ما رسیده است، ولی مجددا مرکز مطالعات شورای شهر از شهرداری خواست برای تطبیق و افزایش ضریب اطمینان خود یک بار دیگر گزارشی تهیه کنند. امیدوارم این گزارشات زودتر به دستمان برسد تا با آنچه که گزارش شده است آن را تطبیق دهیم.
خداکرمی تاکید کرد: این جوندگان به داروها و سم هایی که برای از بردن شان بکار می رود مقاوم شده اند.
وی با توصیه به رعایت بهداشت محیط اظهار کرد: شهروندان تهرانی هرجا، هر نقطه و به خصوص در فضاهای عمومی که تجمع موش ها را مشاهده کردند، حتما گزارشی به شهرداری همان ناحیه و یا منطقه بدهند تا که انشالله بتوانیم به طور منطقی و به دور از هیجانات با این معضل مبارزه کنیم.
عضو کمیته محیط زیست شورای شهر افزود: آنچه که خود سازمان مدیریت پسماند می گوید جاهای خیلی محدودی به عنوان تجمع گاه حیوانات موذی وجود دارد.
نعمت الله سوری - جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها