خانواده مردی که شش سال پیش در جنایتی عجیب به قتل رسیده بود، با شناسایی نشدن قاتلان او با حضوردر دادسرای جنایی تهران درخواست دیه از بیت‌المال کردند.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۶۴
راز سر به مهر قتل مرد مکانیک

به گزارش جام‌جم،27 مردادسال 90 مرد 35 ساله مکانیکی در حالی که مصدوم بود در پارکینگ خانه‌اش در حوالی میدان خراسان رها شد و با انتقال به بیمارستان لقمان فوت کرد.

ماموران از خانواده مقتول تحقیق کردند که همسر مقتول به افسر تحقیق گفت: برای خرید پرده به خانه یکی از اقوام رفتم و شب که بازگشتم او غذا را گرم نکرده بود. با وی بر سر اعتیادش دوباره دعوا کردم و سپس راهی خانه مادرم شدم. شوهرم به دنبالم آمد، اما آنجا ماندم و او به تنهایی به خانه بازگشت. درتماس مدیر ساختمان متوجه ماجرا شدم. این در حالی بودکه یکی از همسایه‌ها متوجه شلوغی خانه مقتول در آن شب شده و همسایه دیگر از پشت پنجره دیده که دو مرد غریبه مرد همسایه را که مصدوم و بی‌هوش بوده از پله‌ها کشان کشان پایین آورده و با رهاکردن او در پارکینگ فرار کرده‌اند.

تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این جنایت با بن‌بست روبه‌رو شده بود تا این که با گذشت شش سال از این جنایت، دیروز خانواده مقتول نزد بازپرس جنایی پرونده آمدند و با توجه به این که قاتل یا قاتلان شناسایی نشده اند، درخواست دیه از بیت‌المال کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها