سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به آتش سوزی گسترده در یک انبار ظروف پلاستیکی در شوش گفت: در جریان اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۵۰
آتش سوزی در انبار پلاستیک / یک آتش نشان مصدوم شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سید جلال ملکی با اشاره به این آتش سوزی گفت: ساعت ۲۲:۶ دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی در انبار ظروف پلاستیکی در خیابان شوش، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: با توجه به تعدد تماس های شهروندان به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با چندین دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند و با حضور در محل، مشخص شد آتش‌سوزی در انبار حدوداً ۳۰۰ متری و دارای سقف شیروانی و قدیمی واقع شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در این محل مقدار زیادی ظروف پلاستیکی در حجم زیادی چیده و دچار آتش‌سوزی شده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند تمامی این انبار کاملاً شعله‌ور بود به حدی که آتش از زیر سقفها به بیرون متصاعد می‌شد.

ملکی گفت: از آنجایی که سقف ها از داخل به یکدیگر راه داشتند آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه‌ها و انبارهای مجاور بود که آتش‌نشانان به سرعت از چهار جهت عملیات را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط موجود تعدادی از آتش‌نشانان از روی سقفها مشغول برش سقف شده و مجبور شدند در برخی از نقاط بخشی از دیوارها را شکاف داده تا بتوانند به کانون حریق دسترسی پیدا کنند، گفت: با عملیات سریع و به موقع آتش‌نشانان از سرایت بیشتر آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خاتمه گفت: در جریان اطفای حریق یکی از آتش‌نشانان مصدوم و تحویل عوامل اورژانس شد، این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت و سرانجام در ساعت ۱:۲۲ بامداد عملیات به پایان رسید و محل تحویل عوامل شهرداری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها