رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری یکی از سارق زورگیر عباس آباد خبر داد و گفت: سارقان که کمتر از ۶ ساعت شناسایی شدند، یکی از آنان در مخفیگاهش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۴۹
زورگیر عباس آباد تهران دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگرد محمد احمدی گفت: بامداد امروز یکی از شهروندان طی تماس تلفنی اظهار داشت که در خیابان شریعتی خیابان زمرد به صورت پیاده در حال تردد بودم که دو نفر به من نزدیک و با تهدید سلاح سرد، گوشی همراه، دو انگشتر و ساعت مچی ام را به سرقت برده اند و به پس از سرقت به سرعت از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ضمن تشکیل پرونده ای بلافاصله تیم تخصصی کلانتری، دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند عنوان داشت: در تحقیقات و پایش اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد که مخفیگاه سارقان در ساختمان های متروکه در اطراف میدان آرژانتین می باشد که متهمان پس از سرقت در مخفیگاهشان پنهان می شوند و مدتی نیز پس از سرقت در همان محل باقی می مانند.

رئیس کلانتری تصریح کرد: تیمی از ماموران عملیات این کلانتری به یکی از مخفیگاه متهمان اعزام و پس از تایید حضور یکی از سارقان در مخفیگاهش، طی هماهنگی با مقام قضایی، یکی از سارقان در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی انجام شده از آن مکان، تعدادی گوشی همراه مسروقه کشف شد.

این مقام مسئول بیان داشت: با انتقال متهم به کلانتری، بازجویی اولیه از وی آغاز و ضمن پذیرش بزه انتسابی اقرار کرد که به همکاری همدستش با تهدید سلاح سرد، گوشی و اموال مالباخته را سرقت کرده است و اکنون اموال مالباخته در نزد همدستم می باشد.

سرگرد احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به حرفه ای بودن متهمان در سرقت به عنف، متهم به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مالباختگان و همدستش در اختیار پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها