نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عملکرد رسانه ملی را در اطلاع رسانی درباره زلزله اخیر ، به موقع و قابل قدردانی دانستند.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۲۷
قدردانی نمایندگان مجلس از عملکرد رسانه ملی در اطلاع رسانی از زلزله

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، در ارزیابی شیوه اطلاع رسانی رسانه ملی از زلزله اخیر در یادداشتی نوشت: آنچه که در رخداد یک حادثه طبیعی همانند زلزله بیش از هر چیزی حائز اهمیت است اول اطلاع‌رسانی و دوم امدادرسانی است. صدا و سیما با همکاری ستاد بحران خوشبختانه با اعلام آمار و اخبار لحظه‌ای از جای جای شهر تهران و حومه آن شهروندان را در جریان اخبار و اطلاعات و مسیرهای باز برای تردد قرار دادند و شهروندان را دعوت به خونسردی و رعایت نکات ایمنی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی کردند.

وی در پایان این یادداشت، از تلاش رسانه ملی که با اطلاع رسانی به موقع باعث آرامش شهروندان شد، قدردانی کرده است.

برخی دیگر از نماینده مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش رسانه ملی برای اطلاع رسانی به موقع و فراگیر از زلزله قدردانی کرده اند.

محسن علیجانی شیوه اطلاع رسانی در مواقع بحران را مهم خوانده و گفته است «مدیریت رسانه ای صدا و سیما مثبت بود و رسانه ملی توانست اطلاعات لازم را به مردم بدهد و در این خصوص خوب ظاهر شود».

محمد محمودی شاه نشین دیگر نماینده مجلس نیز به تلاش رسانه ملی به ویژه شبکه خبر برای پخش اخبار به موقع از این حادثه اشاره کرد و افزود: رسانه ملی در اطلاع رسانی لحظه به لحظه و آرام بخشی مردم موفق عمل کرد.

فرید موسوی، به بحرانی که ممکن بود بعد از حضور آشفته مردم در خیابان ها به وجود آید اشاره کرد و گفت: مردم با آشفتگی و نگرانی در خیابان ها بودند و پیام هایی که در آن ساعات رسانه ملی ارائه داد،در ایجاد آرامش موثر بود.

سیده فاطمه حسینی نیز تاثیر اطلاع رسانی از لحظات آغازین این حادثه در ایجاد جوی آرام را یادآورد شد و افزود:برنامه هایی که از صداوسیما در لحظات و ساعات اولیه وقوع زلزله پخش شد بسیار اثر گذار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها