مرد جوان با همدستی دایی خود و دو هم‌سلولی سابقش به خانه‌ها دستبرد زده و پول و طلا می‌دزدید.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۶۵
سناریوی سرقت سریالی خانه‌ها در زندان کلید خورد

به گزارش جام‌جم، ازچندی پیش شکایت‌هایی در دستورکار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد، زمانی که شاکیان از سفر یا مهمانی به خانه‌هایشان بازگشته‌اند، متوجه سرقت پول و طلاهایی به ارزش 20 تا 70 میلیون تومان شده‌اند.

با تشکیل پرونده قضایی درشعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران و با دستور بازپرس علی ایردموسی تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد و در این مرحله رد یکی از سارقان در زندان ساوه به دست آمد.

این متهم به پلیس آگاهی منتقل و به افسر تحقیق گفت: با شکایت همسرم به خاطر مهریه به زندان ساوه افتادم. هنگام مرخصی از زندان خواهرزاده‌ام، رضا سراغم آمد. برای تهیه پول مهریه با او و دو هم‌سلولی سابقش به دزدی از خانه‌ها اقدام کردیم و بعد به زندان بازگشتم. اما آنها به دزدی‌ها ادامه دادند.

زنی که هم‌محلی خواهرزاده‌ام بود طلاهای دزدی را می‌فروخت. با اعتراف مرد سارق، زن جوان نیز دستگیر شد و به افسر تحقیق گفت: می‌خواستم سال 89 با رضا ازدواج کنم که او به زندان افتاد. به همین دلیل به اجبار خانواده‌ام با فرد دیگری ازدواج کردم و بعد از چند سال جدا شدم. حسابدار شرکتی بودم اما بعد از مدتی بیکار شدم تا این که بعد از سال‌ها رضا را دیدم. او دو بار به من طلا داد و برایش یک‌بار به مبلغ هشت میلیون و 800 هزارتومان و باردیگرمبلغ 18 میلیون تومان فروختم، بعد هم گفت 55 میلیون تومان طلب دارد. چون من کارت نداشتم به حساب خاله‌ام واریز کرده و دوباره به حساب رضا واریز کردم. بابت این کارها چند میلیون تومان به من پول داد.

این در حالی بودکه سرکرده باند چند روز پیش بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد در زندان نقشه دزدی از خانه‌ها را طراحی کرده و بعداز آزادی از سال گذشته تا چند روز قبل از دستگیری با همدستانش به خانه‌هایی در تهران دستبرد زده و فقط پول و طلا دزدیده است.

با اعتراف سرکرده باند، دو هم‌سلولی سابقش هم بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها