مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده‌های جنسی با نام «لولیتا» است. «لولیتا»‌ها دخترانی‌ هستند که پس از ربوده‌شدن توسط افراد ناشناس، قطع عضو و به عنوان برده جنسی فروخته می‌شوند اما این موضوع تا چه حد صحت دارد؟
کد خبر: ۱۱۰۵۵۵۱
خرید و فروش برده‌ های جنسی با قیمت 30هزار دلار!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، «لولیتا» در واقع عنوان یک کتاب داستان اثر نویسنده روسی «ولادیمیر ناباکوف» است که مضمون بسیار بحث‌برانگیزی دارد.

راوی غیرقابل اعتماد داستان یک استاد ادبیات روان‌پریش به نام «هامبرت هامبرت» است که عشقی بیمارگونه به دختری ۱۲ ساله به نام «دلورس هیز» ملقب به «لولیتا» دارد و چون پدرخوانده اوست با او وارد رابطه جنسی می‌شود.

این کتاب همان ابتدا در پاریس موهن تشخیص داده و فروش آن ممنوع شد. کمی بعد در انگلیس، آرژانتین، نیوزیلند و آفریقای جنوبی نیز اجازه فروش پیدا نکرد و انتقادات زیادی هم از سراسر دنیا به اثر ناباکوف وارد شد.

از زمان انتشار این کتاب به بعد و به‌ویژه در طول سال‌های اخیر به دختران جوانی که از سنین پایین درگیر مسائل جنسی می‌شوند، اصطلاحا «لولیتا» می‌گویند. حالا این اصطلاح در حال گسترده شدن در جهان است اما عمقش دردناک‌تر از آن چیزی است که تا اینجا خواندید.

حالا به مرور در جهان، تجارتی سیاه در حال شکل‌گیری است که دختران جوان را با عنوان عروسک و اسباب‌ بازی «لولیتا» خرید و فروش می‌کنند البته دستیابی به اطلاعات کافی در این‌باره کار آسانی نیست زیرا این تجارت در «دارک‌ وب» و «دیپ‌ وب» انجام می‌شود.

«دارک‌وب» یا وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نیست و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آنها را مدیریت می‌کنند. فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالبا این افراد را تشکیل می‌دهند.

دارک‌ وب در واقع بخش کوچکی از وب پنهان است. در این شبکه، تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت‌شده وجود دارند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ گذشت و از نرم‌افزارهای خاصی استفاده کرد.

بنابرین از آنجا که این اطلاعات در بخش وب تاریک نهفته‌اند، نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره این تجارت سیاه کرد اما اخیرا فیلم‌هایی در یوتیوب منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند «لولیتا» دختری است که دست‌هایش از آرنج و پاهایش از زانو توسط فردی ناشناس قطع شده است. از طرفی تمام دندان‌های او کشیده شده و روی لثه، پوششی نرم قرار گرفته تا لولیتا نتواند در برابر صاحبش که او را آزار می‌دهد از خود محافظت کند. همچنین، گفته می‌شود که این عروسک زنده توان صحبت کردن و داد زدن را هم ندارد زیرا به تارهای صوتی او آسیب زده‌اند.

این تنها بخش اول زندگی دردناک دخترانی است که تبدیل به اسباب‌بازی‌ می‌شوند. آنها باید یاد بگیرند که چگونه با بدن جدید خود ارتباط برقرار و نیازهای خود را مثل غذا خوردن، دستشویی رفتن و ... برطرف کنند. آنها باید یاد بگیرند که چیزی جز یک برده جنسی نیستند. در واقع آنها از مسائل بیرونی درک مشخصی دارند اما توانایی واکنش از آنها سلب شده است.

خریداران «لولیتا» که عمدتا افرادی بیمار از نظر جنسی محسوب می‌شوند، پس از سفارش عروسک خود در دارک‌ وب می‌توانند آن را به صورت وکیوم‌ شده در منزل خود تحویل بگیرند.

گفته می‌شود قیمت پایه لولیتا ۳۰ هزار دلار است و دقیقا هم مشخص نیست این سیستم فروش توسط چه افرادی اداره می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها