معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

بیمه شاغلین مجازی

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی از شناسایی 11 استارت آپ و کسب و کار نوین برای پوشش بیمه‌ای پرسنل خبر داد و گفت: تحت هر شرایطی شاغلین مجازی بیمه خواهند شد اما اگر با کارفرمایان توافق حاصل شودT کارمان بهتر پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۷۳

بیمه شاغلین مجازی

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسن زدا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بیمه مشاغل تحت وب و استارت آپ‌ها اظهار کرد: تحت پوشش گرفتن مشاغل مجازی در دستورکار اداره کل امور بیمه شدگان قرار دارد و جلسات متعددی با صاحبان این مشاغل برگزار شده است.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.

وی افزود: نوع رابطه این کارفرمایان با افراد خود، یک رابطه جدید است. به عنوان مثال در شرکت‌های تاکسی آنلاین چون اسنپ و تپسی، راننده پرسنل آنجا نیست ولی ارتباط ارگانیک هم دارد؛ حقوق بگیر نیست ولی پورسانتی هم دریافت می‌کند. این نوع از رابطه باعث می‌شود به سمت شکل جدیدی از کار برویم، با این حال تحت هر شرایطی شاغلین مجازی بیمه خواهند شد.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه مذاکرات اولیه را با این شرکت‌ها انجام داده‌ایم گفت: در حال حاضر 11 موسسه را شناسایی و وارد مذاکره شده‌ایم و اگر بتوانیم از طریق توافق به این نتیجه برسیم بهتر است و این آمادگی را داریم.

زدا ادامه داد: اگر از طریق توافق به نتیجه نرسیم ناچار هستیم از طریق قانون بیمه اجباری وارد شویم و چاره دیگری برایمان نمی‌ماند و نتیجه آن می‌شود که موسسه حسابرسی ما حسب دستور به این واحدها مراجعه کرده و از طریق بررسی اسناد و دفاتر مالی و نرم افزارها، افراد مرتبط را شناسایی و برای بیمه شان اقدام می‌کند. بنابراین پیشنهاد ما این است که توافق حاصل شود زیرا از این طریق کارمان بهتر پیش می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها