سارق خانه‌های غرب تهران برای فرار از دست پلیس به بالای درخت رفت و حتی با شلیک چند تیر هوایی هم پایین نیامد. او نردبان آتش‌نشانی را با لگد پایین انداخت و ماموران را برای دستگیری خود به دردسر انداخت.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۱۹
دردسر پلیس برای پایین آوردن سارق از بالای درخت

چندی پیش مردی با مراجعه به کلانتری در شمال تهران به ماموران گفت: «مدتی پیش همراه خانواده‌ام به سفر رفته بودیم اما امروز که برگشتیم متوجه شدم تعدادی از وسایل خانه ام مورد سرقت قرار گرفته و سارق مقادیری لوازم خانه و پول را دزدیده است.»

تحقیقات ماموران برای شناسایی سارق آغاز شده بود که پرونده‌های مشابه دیگری نیز در اختیار پلیس قرار گرفت. مالباخته‌ها همگی پس از برگشتن از سفر متوجه سرقت از خانه شان شده بودند. دزد پس از ورود به خانه وسایل با ارزش را سرقت کرده بود. سرانجام با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار و اظهارات شاهدان، هویت سارق که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی شد. او قصد ادامه سرقت‌های خود را داشت که با اطلاع پلیس از این نقشه، طرح مهار به اجرا درآمد و محله در کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت.

سرانجام سارق برای دزدی از خانه‌ای دیگر آفتابی شد اما به محض دیدن ماموران پا به فرار گذاشت. او به بالای درختی بلند رفت و بی‌توجه به دستورات پلیس، بین شاخه‌ها جا خوش کرد.

شلیک چند تیر هوایی هم نتوانست او را مجبور به پایین آمدن کند تا این که ماموران از آتش‌نشانی کمک گرفتند.

آنها نردبانی روی درخت گذاشتند اما سارق طی چند مرتبه با لگد آن را پایین انداخت. در نهایت آتش‌نشانان و ماموران با نگهداشتن نردبان، خود را به سارق رسانده و او را به پایین منتقل کردند.

متهم که به روانگردان شیشه اعتیاد دارد برای بازجویی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده، اما هنوز به سرقت‌ها اعتراف نکرده و مدعی است به اشتباه دستگیرش کرده‌اند.

ضمیمه تپش جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها