معاون عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مدارس این استان در کلیه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در روز چهارشنبه (29 آذرماه) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۴۶
کلیه مدارس تهران فردا هم تعطیل شدند

به گزارش جام جم آنلاین، کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: در این جلسه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مهدهای کودک، پیش دبستانی و کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، پردیس و دماوند، فردا چهارشنبه تعطیل خواهند بود.

معاون عمرانی استانداری تهران درباره مصوبات کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: نهایتا مقرر شد طرح زوج و فرد فردا چهارشنبه با همکاری پلیس راهور از مقابل درب منازل اجرا شود و فروش روزانه مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک تا پایان هفته ممنوع اعلام شد.

وی افزود: کلیه فعالیت‌های ورزشی در اماکن روباز هم فردا ممنوع خواهد بود.

کریمی ادامه داد: فعالیت معادن شن و ماسه و همچنین فعالیت‌های عمرانی شهرداری تهران نیز فردا تعطیل خواهد بود و نباید انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
۰
۰
با سلام، چرا به فكر بقیه افراد نیستین ما كه محل كارمان مركز شهر هست چشممان از آلودگی هوا میسوزد و بینی مان پر از دود است برای تنفس مشكل داریم و همه سردرد میگیریم چرا در مدیریت بحران اینطور هستید یا فكر اساسی كنید یا كارهای نیمبند انجام ندهید. باتشكر
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
۰
۰
درود بر خودرو سازان كه خودرو با كیفیت می سازند و ارزان و با كیفیت و كمترین آلودگی به مردم می دهند !
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
۰
۰
پس دانشگاه ها چی میشه؟همش مدارسه كه تعطیل هستند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها