کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمریکا توان ایجاد اجماع جهانی علیه ایران را ندارد

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پشت پرده اتهامات موشکی نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این اتهامات در چارچوب زمینه سازی دونالد ترامپ برای خروج از برجام است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۷۴
آمریکا توان ایجاد اجماع جهانی علیه ایران را ندارد

دکتر حسن هانی زاده در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه سازمان ملل موضوع ارسال موشک از سوی ایران به یمن را رد کرده است اظهار داشت:کشور یمن بیش از سه سال است که تحت محاصره زمینی،هوایی و دریایی ائتلاف عربستان قرار دارد بطوریکه حتی امکان ارسال دارو و مواد غذایی هم به این کشور وجود ندارد،حال چگونه ایران توانسته است به انصارالله یمن موشک ارسال کند.

وی افزود:این اتهامات نقص ساختاری آمریکا را نشان می دهد چرا که آمریکا دهها ناو جنگی در دریای سرخ و باب المندب مستقر کرده است و با این وجود چگونه ادعا می کنند ایران به حوثی ها سلاح ارسال می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: از سوی دیگر دونالد ترامپ با اعلام اینکه بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی است به شدت تحت فشار افکار عمومی بویژه جهان اسلام قرار دارد و سعی می کند با وارد کردن اتهامات موشکی به ایران خود را از انزوا و فشار افکار عمومی حارج کند.

وی با بیان اینکه آمریکا توان ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد گفت:قطعا توطئه های جدید کاخ سفید علیه ایران محکوم به شکست است و اینگونه اتهام زنی ها نخواهد توانست دولت ترامپ را از فشار افکار عمومی خارج کند.

دکتر هانی زاده تاکید کرد:عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به دولت ترامپ دیکته کرده اند علیه ایران جریان سازی کند و نمایشی که خانم نیکی هیلی راه انداخت یک نمایش مضحک و طنزآمیزی است که حتی رسانه های آمریکایی نیز آن را باور ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها