در این گزارش با تعدادی از حیوانات وحشی که می توانند دردناک ترین مرگ را برای انسان ایجاد کنند، بیشتر آشنا خواهیم شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۳۳
خطرناک ترین حیوانات برای انسان + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،بسیاری از مردم برای گزینه های سفر خود در تعطیلات، رفتن به طبیعت بکر را انتخاب می کنند. اما برای رفتن به این مناطق باید همیشه احتیاط کرد، زیرا ممکن است با حیوانات بسیار خطرناکی مواجه شوید. بنابراین در قلمرو حیوانات وحشی هرگز نباید از وسیله نقلیه خود خارج شد.

در ادامه با برخی از این حیوانات وحشی که می توانند دردناک ترین مرگ را ایجاد کنند، بیشتر آشنا خواهید شد:

شیر

اغلب به عنوان پادشاه خانواده گربه سانان نامیده می شوند، آنها به ندرت انسان را به عنوان غذا می بینند، البته مواردی وجود دارد که نشان می دهد شیرها توانسته اند با سرعت 30 مایل در ساعت، به انسان هاحمله کرده و آنها را بکشند. تاکتیک آنها برای حمله این است که شانه های شکار خود را بگیرند و با وزن بالای خود، تعادلش را از بین ببرند. سپس او را با گاز گرفتن از گلو یا پاها خم می کنند، شیر با دندانهای قدرتمند خود، گوشت را به راحتی می درد. آنها به یک انسان به همان شیوه حمله کرده که طعمه خود را در طبیعت شکار می کنند.

پلنگ

پلنگ‌ها ممکن است بسیار کوچکتر از شیرها باشند و در مواردی اندازه یک سگ بزرگ هستند، اما پلنگ ها می توانند همانقدر خطرناک باشند که دیگر گربه سانان بزرگ.پلنگ ها با حمله به قربانی گردن به شیوه ای مشابه شیرها می کشند اما بسیار کارآمدتر هستند، مرگ با این شیوه بسیار سریع است. پرونده های زیادی از حملات پلنگ ها به انسان وجود دارد، اگر آنها احساس کنند فضای شخصی آنها مورد حمله قرار گرفته یا نیاز به غذا دارند، فقط حمله خواهند کرد.

اسب آبی

به نظر می رسد حیوان تنبلی است و برای حمله کار بسیار دشواری دارد. اما در موارد نادر، می توانند تهاجمی شود و می تواند با سرعت 18 مایل در ساعت حمله کند. اسب آبی بیشتر وقت خود را در آب صرف می کند و به انسان علاقه مند نیست. اما اگر شخصی در مسیرش قرار بگیرد به او حمله ور می‌شود. اسب آبی دندان نیش بسیار خطرناکی دارند که می تواند انسان را دو نیم کند.

کروکودیل

تمساح و کروکودیل یکی از مرگبار ترین حیوانات در آفریقا و آسیا است که بیشتر در رودخانه ها زندگی می کند. تعداد کمی از مردم تاکنون یک حمله تمساح را تجربه کرده اند.

کفتار

آنها ممکن است شبیه به سگ ها باشند، اما کفتار خال خال قوی دارای عضلات گردن و آرواره های خردکننده است که هیچ انسانی نمی خواهد بیش از حد به آن نزدیک شود. در صورت حمله، طعمه رنج زیادی را متحمل می شود. مواردی وجود دارد که آنها به افرادی که در کمپ و در حال خواب هستند حمله کرده اند. آنها ممکن است بخشی از چهره انسان و یا یکی دیگر از بخش های حساس بدن را گاز بگیرند و شروع به خوردنش کنند. این یکی از بدترین مرگ هاست، زیرا خیلی طول می کشد.

فیل

تماشای گله ای از فیلها که به دشت های افریقا راه می یابند، می تواند یک چشم انداز هیجان انگیز و با شکوه باشد. فیل ها، حیوانات هوشمند و پیچیده ای هستند، به این معنی که آنها روش های بیشتری برای کشتن انسان ها نسبت به دیگران دارند. روشن نیست که چرا فیل ها به انسان حمله می کنند. ممکن است دلیل این حملات احساس خطر و یا تهدید شدن منابع غذایی آنها باشد.

کرگدن

احتمال کمی وجود دارد تا وارد درگیری با انسان شوند، اما اگر آنها احساس تهدید شدن کنند، به ویژه اگر افراد به نوزاد آنها نزدیک شوند، می توانند تمایل به حمله داشته باشند.آنها می توانند تا 30 مایل در ساعت سرعت داشته باشند. شاخ های آنها که سلاح اولیه آنها است، می توانند تا چهار پا رشد کنند. آنها اغلب قبل از حمله به دشمن نعره می زنند، و نکته دیگر اینکه می توانند به تنهایی بوسیله بوی انسان تحریک شوند.

شغال

آنها فقط تهدید کوچکی برای انسانهای بالغ ایجاد می کنند، زیرا با اندازه کوچکی که آنها دارند نمی تواند یک فرد بالغ را از بین ببرد. اما هنگام حرکت در قلمروشان، افراد کوچکتر، به ویژه کودکان، باید مراقب باشند تا در کمین آنها به دام نیافتند. آنها معمولا به صورت دسته ای حمله می کنند و به عنوان یک گروه کار می کنند و هر شغال یک قسمت از بدن قربانی را گاز می گیرد.

بوفالو

برای کسانی که در حیات وحش کار می کنند اغلب خطر آفرین است. آنها می توانند با سرعت بیش از 30 مایل در ساعت فعالیت کنند و بیش از یک تن داشته باشند. آنها دارای ذخایر عظیمی از آدرنالین هستند، که باعث می شود آنها بتوانند حملات را، حتی هنگام زخمی شدن نیز انجام دهند. در درگیری ها از شاخ و وزنشان به نفع خود استفاده می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها