رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری پسرخاله های سارق در شرق تهران که قصد فرار از پشت بام را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۰
دستگیری پسرخاله‌های سارق در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید اعلی قلی پور گفت: طی تماس یکی از شهروندان ساکن خیابان ۱۱۶ گلبرگ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، و گزارش حضور دو سارق در محل، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که دو سارق به همراه کیسه‌های مشکی رنگی که در دست دارند ضمن شکستن شیشه بالکن همسایه‌ها، در حال فرار از طریق بام خانه مورد دستبرد هستند.

سرهنگ اعلی قلی پور با اشاره به دستگیری پسرخاله های سارق بیان کرد: بلافاصله اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز شد و در کسری از ثانیه هر دو سارق روی بام خانه همسایه‌ها دستگیر و به همراه مالک خانه که تازه از میهمانی بازگشته بود، به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تصریح کرد: هر دو سارق در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اذعان کردند که پسرخاله هستند و از شهرستان به امید کار به تهران آمده ولی از آنجا که کاری پیدا نکردند، اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ اعلی قلی پور گفت: متهمان با تکمیل پرونده با شکایت مالباخته به دادسرا معرفی و اموال مسروقه که شامل مقادیری جواهرات و طلا بود، به مالکش بازپس داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها