کد خبر: ۱۱۰۱۲۵۴
جراحی بینی و تصورات نادرست عمل زیبایی بینی

عده‌ای از افراد هستند که تصور می‌کنند اگر هر نوع جراحی بینی را که انجام بدهند سبب می شود که در سیستم تنفسی‌شان اختلالاتی بروز بدهد ولی نمی‌توانیم این موضوع را صد در صد بدانیم زیرا کاملا غیر تخصصی و غیر علمی بوده است. البته نمی‌توان منکر این قضیه شد زیرا بسیاری از بیماران زمانی که به پزشک‌های بی تجربه و کم تخصص مراجعه می‌کنند برای خود مشکلاتی از این قبیل پدید می آورند.

افراد زیادی هم دیده می‌شود که به شکل مادرزادی دچار مشکلات تنفسی هستند و به پزشک مراجعه می کنند شاید فکر کنید که وجود مشکلات تنفسی مانند اختلالات ظاهری بر روی اعتماد به بنفس فرد تاثیری ندارد ولی نباید فراموش کرد که قطعا تاثیرات منفی را برروی زندگی روزمره فرد خواهد گذاشت.

افراد زیادی نیز وجود دارد که بینی گوشتی دارند و همیشه از این موضوع گله‌مند هستند و می‌گویند که این بینی سبب شده تا اعتماد به نفسشان کم شود و نتوانند به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنند و همین موضوع به مرور زمان سبب ایجاد استرس و اضطراب برای آنها شده است پس به فکر عمل بینی گوشتی می‌افتند. افرادی که این مشکل را دارند باید بدانند که می‌توانند به یک جراح مجرب و با تجربه مراجعه کنند و با پرداخت نمودن هزینه‌های مناسب‌، این مشکل را برای همیشه از بین ببرند و بینی زیبایی داشته باشند همچنین از بروز مشکلات جدی و کاهش اعتماد به نفس برای خود جلوگیری نمایند.

می‌توان اینگونه گفت که کاهش اعتماد به نفس جز یکی از دردناک ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر کسی پدید آید و به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات روحی می‌باشد. زمانی که فرد دچار بینی گوشی باشد ظاهری کاریکاتوری خواهد داشت و در نهایت صورتی جذاب ندارد. زمانی که شما تصمیم به برطرف کردن این مشکل گرفتید می توانید به پزشک مراجعه نمایید و آن را برطرف نمایید. جراحی بینی گوشتی جز یکی از شاخه های «رینوپلاستی بینی» می‌باشد که دارای فواید خاصی است. شما تنها می‌توانید به پزشک مراجعه نمایید و از تکنیک‌های جدید جراحی استفاده نمایید و در نهایت به فرم مناسب بینی خود با دستکاری ناحیه آلار برسید و با کاهش سایز بینی گوشتیتان روبرو شوید .پزشکان همیشه توصیه می کنند که از دستگاههای کوچک کننده بینی استفاده نکنید زیرا هیچ تاثیری برای شما ندارد و فقط پولتان را دور ریخته اید.

اگر از بینی خود احساس رضایت می کنید و فکر کمی کنید به عمل بینی نیازی ندارد و با دیگر اجزای صورتتان هماهنگی های لازم را دارید و می خواهید از این موضوع مطمئن شوید به پزشک جراح مراجعه کنید تا مشاورهای لازم را برای شما انجام بدهد و تا در مورد این موضوع نظر تخصصی بدهید.دقت داشته باشید یک جراح می توانند به صورت صحیح نظر بدهد که واقعا شما به جراحی نیاز دارید یا خیر ؟ یا اینکه بینی تان با دیگر اجزای صورتتان هماهنگ است یا خیر؟

همه ی ما دوست داریم در چهره و انداممان ، فرم ایده آل و زیبایی داشته باشیم.اگر شما از افرادی هستید که به صورت مادرزادی این تناسب ها را دارید یا به چهره و اندام ایده آل تان رسیده اید باید بدانید که جز انسان های خوشبخت هستید.

اگر به خدمات عمل زیبایی مثل عمل زیبایی بینی، خدمات مدیکال مارکتینگ مانند سئو سایت پزشکی نیاز دارید می توانید با اقای محمد دانیالی کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ به شماره 09123611469 تماس حاصل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها