فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

بازداشت سارق کارت های عابر استان های تهران و البرز

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق کارت های عابربانک استان های تهران و البرز در ورامین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۸
بازداشت سارق کارت های عابر استان های تهران و البرز

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح یکشنبه در تشریح دستگیری و چگونگی انجام سرقت های سارق کارت های عابر استان های تهران و البرز که در ورامین دستگیر شد، اظهار داشت: این سارق توسط همکاران در پلیس آگاهی ورامین دستگیر شده است که با شیوه خاصی مبادرت به سرقت می کرده است.

وی افزود: فرد سارق عمدتا به فروشگاه های خواروبار فروشی و اماکنی که فروش شارژ تلفن همراه توسط کارت عابر بانک خود مغازه دار صورت می گرفته مراجعه داشته و شگردش برای سرقت به این صورت بوده که از مغازه دار طلب شارژ برای گوشی را می کرده است و زمانی که صاحب مغازه کارت را می کشید و شارژ را تحویل فرد می داد، سارق از عملیات تراکنش فیلمبرداری می کرد و کلیه رمزها را ذخیره می کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: فرد سارق حین ثبت رمزها از مغازه دار می خواست جنسی را در قسمت انتهایی فروشگاه قرار دارد را به وی بدهد و سارق در همین فاصله از عدم حضور مغازه دار استفاده کرده و کارت عابر بانک را سرقت می کرد کلیه رمزها را نیز در گوشی ثبت می کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه تشریح و چگونگی انجام کار این سارق گفت: فرد سارق پس از سرقت کارت در کوتاهترین زمان مبادرت به جابه جایی وجوه کارت و یا خرید اینترنتی نموده و لوازم خانگی و لوازم دیگر را می خریده است.

سردار ناظری در خصوص داشتن سابقه این سارق گفت: فرد دستگیر شده دارای سابقه قبلی در خصوص سرقت، نزاع، درگیری و تحمل سابقه کیفری بوده است و فرد سابقه داری بوده است و وی به بیش از ۶ فقره سرقت در تهران و کرج و ورامین معترف شده است و با همکاری مقامات قضایی پیگیر این هستیم که به بقیه سرقت ها نیز اعتراف کند و در روزهای آتی خبر را اعلام خواهیم کرد.

وی در تشریح چگونگی دستگیری فرد سارق اظهار داشت: در ورامین یک مورد سرقت توسط شهروندان اعلام شده بود و با پیگیری های انجام شده و رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی فرد سارق شناسایی و دستگیر شد و مال باخته ها نیز برای اقدامات بعدی حضور دارند.

سردار ناظری اظهار داشت: تاکنون تعداد افراد شاکی ۶ نفر در ورامین، تهران و البرز هستند که کل مبلغ سرقتی حدود ۴۰ میلیون تومان بوده و تنها در سطح ورامین ۱۶ میلیون تومان دزدی کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ضمن توصیه به مردم و همه کسبه و کسانی که دارای دستگاه های عابر بانک می باشند، افزود: لازم است که مغازه داران نسبت به کسانی که وارد محل کسبشان می شود توجه کافی را داشته باشند که وقتی دوربین فیلمبرداری گوشی تلفن همراه مشتری روشن است مراقبت بیشتری کنند و حتما عابر بانک خود را پس از استفاده در معرض دید و دسترس قرار ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها