فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: افرادی که با ضربات چاقو دوستشان را به قتل رسانده بودند، کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱۲
قتل دوست در بهبهان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان بهبهان، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری ۲ قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی در تشریح جزئیات وقوع قتل با بیان اینکه مشاجره لفظی بین سه دوست منجر به درگیری فیزیکی می‌شود، افزود:در نهایت دو نفر از آن‌ها با ضربات چاقو، نفر سوم درگیری که دوستشان بود را به قتل می‌رسانند.

سردار عباس زاده گفت: با توجه به اهمیت موضوع ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت محل اختفای قاتلان به هویت «آ – ع» و همدستش به هویت «و – چ»، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس بیان داشت: قاتل و همدستش در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل دوستشان، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های پلیس کشف جرم در کمترین زمان ممکن است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی‌کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها