رایزنی‌ها برای راه اندازی خط مونتاژ پنج مدل خودروی چینی در سمنان با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۲۶
سرانجام ام‌جی به سمنان رفت

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت خودروسازی فردا گفت: این شرکت چینی با برند MG بیش از 30 سال سابقه در صنعت خودرو دارد و ششمین شرکت دنیا از نظر تیراژ با شش میلیون و 500 هزار دستگاه در سال است.

عوض دیدار با بیان اینکه در یک قرارداد پنج ساله ، پنج مدل از خودروهای چینی در سمنان تولید می شود گفت: مونتاژ این خودروها از سه هزار دستگاه با یک مدل در سال اول قرارداد آغاز و در پایان پنج سال 113 هزار دستگاه در پنج مدل خواهد رسید.

وی از راه اندازی سالن رنگ و بدنه این شرکت در قالب همین قرارداد با طرف چینی خبر داد و گفت: یک سال و نیم پس از آغاز تولید خودروی چینی و با بهره گیری از فناوری روز دنیا چرخه تولید خودرو در کنار سالن مونتاژ این کارخانه تکمیل خواهد شد.

به گفته دیدار تأمین 20 درصد از قطعات خودرو های تولیدی از داخل کشور جزء الزامات این قرارداد است و این شرکت قصد دارد از توان تولید 117 شرکت قطعه ساز استان سمنان در این زمینه استفاده کند.

مدیرعامل این شرکت خودورسازی افزود: همچنین در قالب این قرارداد یک شرکت گسترده خدمات پس از فروش برند MG با 20 میلیون دلار سرمایه گذاری طرف چینی با نام " MG فردا " در حال راه اندازی است که فرآیند بازاریابی، فروش و خدمات خودروهای چینی تولید سمنان را برعهده می گیرد.

عوض دیدار از کسب تجربه موفق مونتاژ خودرو داخلی با 210 نفر اشتغالزایی از 8 ماه گذشته در این کارخانه نوپا خبر داد و افزود: کار مونتاژ و تحویل شش هزار دستگاه سمند، سه ماه زودتر از موعد قرارداد به پایان رسیده و هم اکنون کار تولید 40 هزار دستگاه خودرو پارس در این واحد مونتاژ برای یک سال آینده شروع شده است.

وی خرید 75 هکتار زمین مورد نیاز احداث سالن رنگ و بدنه در این واحد را یاد آور شد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این دو سالن 500 نیروی جدید جذب کارخانه خواهندشد.

توان خط مونتاژ خودرو سازی فردا هم اکنون 60 دستگاه در روز است که تا پایان سال به 100 دستگاه خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها