در شهر سانتا آنا ایالت کالیفرنیا مرد سارقی که یک فراری ۳۰۰ هزار دلاری را دزدیده بود، وقتی که به علت نداشتن پول بنزین در یک جایگاه سوخت‌گیری پرسه می‌زد از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۷۷
فراری دزدید اما پول بنزین نداشت!

به گزارش جام جم آنلاین روزنامه لس‌آنجلس تایمز نوشت: در شهر سانتا آنا ایالت کالیفرنیا مرد سارقی که یک فراری ۳۰۰ هزار دلاری را دزدیده بود، وقتی که به علت نداشتن پول بنزین در یک جایگاه سوخت‌گیری پرسه می‌زد از سوی پلیس دستگیر شد.

داستان از آنجا شروع شد که مالک ثروتمند فراری گران قیمت، خودرو را به تعمیرگاه سپرده و شاگرد مکانیک حواس پرت سوئیچ را داخل خودرو جا می‌گذارد، آنگونه که دوربین‌های مداربسته تعمیرگاه نشان می دهد به ناگاه مردی که لباس مخصوص فراری به تن داشته وارد شده و خودرو را سرقت می‌کند.

تحقیقات پلیس به نتیجه ای منجر نمی‌شود تا اینکه ماه بعد در یک جایگاه سوخت‌گیری، یک دستگاه خودروی فراری پارک کرده و راننده بجای سوخت‌گیری در آن حوالی پرسه می‌زند. پس از این بود که یک نفر که به رفتار راننده مشکوک شده با پلیس تماس می‌گیرد. پلیس با حضور در محل فردی به نام «اسرائیل پرز رانگل» را دستگیر کرده و البته در جریان بازجویی سارق اتهام دزدی را انکار می‌کند!

اکنون آنگونه که رسانه‌های محلی نقل می‌کنند، مرد سارق فراری گران قیمت را تقریباً نابود کرده است. تمام علائم از بدنه کنده شده، جعبه‌دنده از کار افتاده و داخل خودرو هم پر از زباله و وسایل دیگر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها