سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن حمله تروریستی و وحشیانه به خوابگاه دانشگاه کشاورزی پیشاور در پاکستان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن از دانشجویان این دانشگاه شد، با دولت، ملت و خانواده قربانیان این حادثه تروریستی، ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۵۶
ایران حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان در پیشاور پاکستان را محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: گروه های تروریستی تنها برای تحقق اهداف شوم خود و بیش از هر چیز برای ابراز وجود دست به هرگونه اقدام فجیع غیرانسانی می زنند و در این راه، نه به قداست و احترام مساجد و اماکن مذهبی توجه دارند و نه حرمت اماکن علمی مانند دانشگاه را نگاه می دارند.

قاسمی ادامه داد: آنها برای رسیدن به اهداف و نیات پلید خود از قربانی کردن انسان های بی گناه و کشتار زنان و کودکان در اماکن عمومی و عبادتگاه ها، دانشجویان در دانشگاه ها و خوابگاه ها، پروایی ندارند. در چنین شرایطی، آنچه که می تواند رمز موفقیت و پیروزی ملت ها باشد حفظ هوشیاری و هوشمندی و وحدت در برابر اقدامات و سیاست های گروه های تروریستی و حامیان آنها است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: لازم است در کنار مبارزه سخت با تروریست ها و راستای مبارزه فرهنگی با ریشه های تروریسم، دانشجویان و دانش پژوهان به عنوان نیروهای بالنده و آگاهی بخش در جهان، با تمام توان در شناسایی و معرفی ریشه ها، حامیان، مولدین و مروجین این پدیده خطرناک ضدبشری تلاشی کارساز و موثر داشته باشند.

به گزارش منابع خبری، در حمله روز جمعه تروریست های مسلح به یکی از خوابگاه های دانشگاه کشاورزی پیشاور پاکستان، 9 تن کشته و 35 غیر نظامی نیز زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها