رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری دو سارق که با استفاده از موتورسیکلت بدون پلاک اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۱
دستگیری زورگیران افغان در کهریزک

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ رضا شبی پور گفت: با توجه به افزایش سرقت به عنف و زورگیری در سطح حوزه، به منظور جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی، تعداد گشت های انتظامی افزایش داده شد ک در پی آن ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدده غرب کهریزک متوجه رفتار مشکوک راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن متهمان، ادامه داد: متهمان که سوار بر موتورسیکلت موصوف در حال تردد با سرعت پایین بودند به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری و توجهی به فرمان ایست پلیس نکردند.

سرهنگ شبی پور با بیان اینکه ماموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداخته و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کنند، گفت: متهمان از اتباع کشور افغانستان بودند و پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند. همچنین این افراد فاقد هر گونه مدارک هویتی و مالکیت موتورسیکلت بودند، پس از بازرسی بدنی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 170 کهریزک ادامه داد: در بازجویی های انجام شده سارقان به بزه اتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده ای برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها