گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان پس از 17 سال جدایی با دو خودروی تیگوان و پاسات به ایران بازگشته است.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۳۳
فولکس‌واگن پس از 17 سال در ایران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان پس از 17 سال جدایی با دو خودروی تیگوان و پاسات به بازار ایران بازگشته و گروه صنعتی ماموت را به عنوان نماینده خود معرفی کرده است.

فولکس‌واگن ایران قصد دارد تا پس از باز شدن سیستم ثبت سفارش واردات خودرو به سرعت مقدمات ورود محصولاتش به ایران فراهم کند و پس از آن یک خودروی اقتصادی که احتمالا فولکس‌واگن پولو خواهد بود را در سایت شهریار به تولید برساند.

فولکس‌واگن تیگوان از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با توان 180 اسب‌بخار و گشتاور 320 نیوتن متر بهره می‌برد که به همراه جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه عرضه می‌شود و راننده آن شتاب صفرتاصد 7.7 ثانیه را در کنار مصرف سوخت ترکیبی 7.4 لیتر در 100 کیلومتر تجربه می‌کند.

سدان نام‌آشنا و خوش استایل پاسات نیز از پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با استعداد 180 اسب‌بخار به همراه گشتاور 250 نیوتن‌متر و یک جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه عرضه می‌شود که ارمغان آن شتاب 7.9 ثانیه‌ای و مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتر است.

با توجه به سابقه درخشان فولکس‌واگن هر دو اتومبیل معرفی شده از طیف وسیعی از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بهره می‌برند و جایی برای سخن گفتن در این زمینه باقی نمی‌ماند.

طبق اعلام مسئولین شرکت ماموت خودرو در نمایشگاه، خودروهای مورد اشاره در بازه قیمت 200 تا 250 میلیون تومان قرار گرفته و پس از باز شدن ثبت سفارش به سرعت در جاده‌های ایران قرار می‌‌گیرند و البته برنامه تست درایو پیش از خرید نیز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها