هاروی واینستین تهیه کننده هالیوودی هر روز نسبت به روز قبل رسواتر می شود. اینبار اوما تورمن هنرپیشه فیلم مشهور بیل را بکش علیه او افشاگری می کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۱۹
هنرپیشه زن فیلم «بیل را بکش»، قربانی جدید تعرض های جنسی هاروی واینستین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل ، هاروی واینستین تهیه کننده هالیوودی اکنون یکی از رسواترین چهره های تاریخ هالیوود به شمار می رود.

در اکتبر ۲۰۱۷، نیویورک تایمز و نیویورکر، گزارش کردند که هاروی واینستین، تهیه‌کننده فیلم برجستهٔ آمریکایی، توسط چندین زن به آزار جنسی و تجاوز جنسی متهم شده‌است. در پی آن بسیاری از زنان مشغول در هالیوود نیز واینستین را به این اعمال متهم کردند. واینستین هرگونه «رابطهٔ جنسی بدون توافق» را تکذیب کرده‌است.

مدتی پس از انتشار اولین اتهامات، واینستین از شرکت خود، واینستین کمپانی، اخراج شد.

به دنبال این اتفاق هنرپیشه هایی مثل آنجلینا جولی نیز علیه او افشاگری کردند. جولی گفت که از سوی این تهیه کننده مورد آزار جنسی قرار گرفته بود.

اکنون اوما تورمن هنرپیشه مشهوری که در فیلم بیل را بکش بازی کرد شب گذشته در اینستاگرام رسمی خود اعلام کرد او نیز یکی از قربانیان هاروی واینستین بوده است.

اوما در حساب اینستاگرام خود نوشت: «روز شکرگزاری به همه به غیر هاروی واینستین و توطئه های کثیفش مبارک! خیلی خوشحالم که همه چیز برای رسوایی تو به آرامی پیش می رود. تو حتی لایق یک گلوله هم نیستی!»

اوما تورمن نیز یکی از قربانیان تعرض جنسی این تهیه کننده بوده است و قصد دارد طی مصاحبه ای همه چیز را علیه او افشا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها