در تصادف زنجیره ای صبح امروز در جاده خاوران یک دستگاه مینی بوس و سه خودروی پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۹۸
تصادف زنجیره ای در جاده خاوران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، صبح امروز به دنبال وقوع این حادثه رانندگی و اعلام آن توسط شهروندان به سامانه 125، ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 07:45 دقیقه آتش نشانان ایستگاه 66 و گروه امداد و نجات 15 را به جاده خاوران، حدفاصل جاده توتک و شهرک صنعتی خاوران ا عزام کرد.

به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، برخورد خودروی مینی بوس با سه خودروی پراید باعث شد یکی از خودروهای پراید در وسط جاده واژگون شده و راننده آن در داخل اتاقک خودرو گرفتار شود.

وی با اعلام این که خوشبختانه شخص محبوس شده که هیچ آسیبی ندیده بود در همان لحظات اولیه با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودروی پراید بیرون آورده شد، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی علائم هشدار دهنده ی ترافیکی دراطراف صحنه تصادف قرار دادند و همچنین اقدام به ایمن سازی، قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین خودروی واژگون شده، کردند.

این فرمانده آتش نشانی در مورد مصدومین این حادثه ابراز داشت: در این حادثه به رغم شدت برخورد خودروها و واژگونی یکی از آنها، خوشبختانه هیچ یک از سرنشینان صدمه ای ندید.

احمد ملک نژاد تصریح کرد: آتش نشانان و نجاتگران بی درنگ خودروی واژگون شده را به حالت اولیه برگرداندند و همچنین علاوه بر پاکسازی سطح چاده، برای باز شدن مسیر تردد خودروهای عبوری هر چهار خودرو را به حاشیه امن کنار جاده انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تاکید کرد: هم اکنون علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه 15 در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها