در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان شد

چرا دلار گران می شود / فعلا ارز نخرید

رئیس کانون صرافان ایرانیان در ارتباط با روند افزایش قیمت ارز در بازار آزاد اظهار داشت: عده ای از تجار، بازرگانان و یا افرادی که در آینده نیازمند خرید ارز هستند، با ثبت نرخ دلار ٤٠٠٠ تومانی در بازار، تقاضای آینده خود را جلوتر انداخته و در شرایط التهاب بازار اقدام به خرید ارز می نمایند. قطعا چنین شرایطی پایدار نبوده و با تدابیر بانک مرکزی ارامش به بازار ارز باز خواهد گشت.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۴۴
چرا دلار گران می شود / فعلا ارز نخرید

سعید مجتهدی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره پیش بینی روند نرخ ارز تا پایان سال جاری اظهار داشت: همواره پیش بینی قیمت ارز با مکانیزم عرضه و تقاضا نسبت مستقیم دارد و با توجه به رسیدن تسویه حسابهای مالی در پیش رو و از سوی دیگر تجارب و مدیریت سال های گذشته که توسط بانک محترم مرکزی صورت پذیرفته می توان آرامش را در بازار پیش بینی کرد .

وی تاکید کرد: با توجه به نمودار قیمت ارز در سال های گذشته همواره این صعود و نزول را داشته ایم . افرادی که نیاز ضروری به خرید ارز ندارند در چنین مقاطعی خرید نکنند تا متضرر نشوند .

مجتهدی بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که مشاهده می شود عده ای از تجار، بازرگانان و یا افرادی که در آینده نیازمند خرید ارز هستند، با ثبت نرخ دلار ٤٠٠٠ تومانی در بازار، تقاضای آینده خود را جلوتر انداخته و در شرایط التهاب بازار اقدام به خرید ارز می نمایند. قطعا چنین شرایطی پایدار نبوده و با تدابیر بانک مرکزی ارامش به بازار ارز باز خواهد گشت. لذا توصیه می شود خریداران ارز را با مطالعه خرید کنند تا ضرر نکنند.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها