رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خبر داد:

شناسایی ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در شهر

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در مناطق مختلف شناسایی شده‌اند که به مالکان آنها اخطارهای لازم برای ایمن سازی ساختمان‌ها داده شده و در صورت عدم تمکین با آنها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۱۱
شناسایی ۱۵۰۰ ساختمان ناایمن در شهر
به گزارش جام جم آنلاین؛ زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس گزارش تهیه شده حدود 1500 ساختمان اعم از ساختمان‌های خصوصی،دولتی و تجاری در تهران ناایمن هستند.
وی تصریح کرد: ساختمان‌های اشاره شده وضعیت مناسبی را به لحاظ ایمنی ندارند و این در حالی است که از سوی سازمان آتش‌نشانی اخطارهای کتبی و شفاهی به مالکان آنها داده شده است.
صدراعظم نوری با اشاره به اینکه تمام ساختمان‌های ناایمن موظف هستند بر اساس ضوابط و مقررات ایمنی عمل کنند، بیان کرد: در صورتی که مالکان اقدام به رفع مشکلات ساختمان‌های خود نکنند بر اساس قوانین و مقررات ساختمان پلمب خواهد شد.
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: الویت بندی برای ایمن سازی ساختمان‌ها از مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد به طوری که هم اکنون 10 ساختمان ناایمن با شرایط نامناسب در مناطق 11 و 12 شناسایی شده‌اند که باید هر چه زودتر ایمن سازی آنها در دستور کار قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها