نماینده اسلام آباد غرب در گفتگو با جام جم آنلاین:

مهمترین نیازهای زلزله زدگان/ رئیس جمهور سریعا اعتبار اختصاص دهد

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین نیازهای مناطق زلزله زده گفت:از آقای رئیس جمهور تقاضا می کنیم به جای فرستادن مسئولان، هرچه سریعتر اعتبار اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۶۰
مهمترین نیازهای زلزله زدگان/ رئیس جمهور سریعا اعتبار اختصاص دهد

دکتر حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: از پیام همدردی رئیس جمهور با آسیب دیدگان زلزله و آمادگی ایشان برای سفر به مناطق زلزله زده تشکر می کنم ولی از آقای روحانی خواهش می کنم به جای فرستان مسئولان اعتبار به مناطق زلزله زده بفرستد.

وی با بیان اینکه عمق فاجعه در مناطق آسیب دیده بسیار زیاد است افزود:امکانات بیمارستانی و دارویی و نیز تخصص های پزشکی اندک است و از مسئولان تقاضا داریم این نیازها را سریعا برطرف کنند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:دما در مناطق زلزله زده زیر صفر است و مردم نیاز شدیدی به امکانات زیستی مانند پتو ، چادر،آب و غذا دارند و در مناطق صعب العبور آب و غذا به مردم نرسیده است.

وی افزود : یکی از خیانت های بزرگ این بود که بیمارستانها و مراکز درمانی در اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب زودتر از جاهای دیگر تخریب شدند و نبود امکانات درمانی آلام مردم را دوچندان کرد.

دکتر فلاحت پیشه یاد آور شد:آقای رئیس جمهور اعتبار در اختیار دارند و از ایشان می خواهیم در قالب اعتبارات حوادث و سوانح زودتر در اختیار مناطق آسیب دیده قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها