معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خبر داد

انهدام باند سرقت گوشی های همراه

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از انهدام باند سه نفره سرقت گوشی های همراه در پایانه مرزی مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۳
انهدام باند سرقت گوشی های همراه

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ رضا موذن گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای ماموریت های تخصصی، هنگام گشت زنی در شهر و پایانه مرزی مهران به سه نفر مظنون و آنان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی از این افراد ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، پاور بانک و تعدادی شارژر کشف کردند که در بررسی های بعدی مشخص شد همه این اقلام مسروقه بوده است.

این مقام انتظامی گفت: تا این لحظه همکاران ما در پلیس آگاهی ۵ نفر از مال‌باختگان و زائرانی که به استرداد اموال شان با احراز هویت و شناسایی مدارک اقدام کردند را شناسایی کردند.

سرهنگ موذن با اشاره به اینکه مابقی گوشی های سرقتی جهت شناسایی مال باختگان در دست بررسی است، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، سه نفر از متهمان دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت و جیب بری بودند.

وی با بیان اینکه در سطح شهر مهران تابلوهای صلواتی برای شارژ گوشی وجود دارد، به زائران توصیه کرد: از موکب ها و اماکنی که برای شارژ گوشی های همراه در نظر گرفته شده، استفاده کنند، در وهله اول مطمئن شوند این مکان ها از سوی افراد مشخص و صاحب صلاحیت در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا، خستگی زائران و فاصله آنها با مکان های شارژ گوشی های همراه را یکی از علل سرقت برشمرد و از زوار خواست تا پایان شارژ گوشی همراه، در آن محل حضور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها